Від початку року до місцевих бюджетів Закарпаття надійшло на 78% туристичного збору більше, ніж у 2020 році
До місцевих бюджетів області від початку року сплачено понад 11 млн грн туристичного збору, що на 78% більше, ніж минулого року. Найактивнішими виявилися Поляна, Баранинці, Ужгород, Косонь та Пилипець
Про це на брифінгу щодо результатів роботи управління туризму та курортів облдержадміністрації у 2021 році повідомила начальниця підрозділу Маріанна Готра.
«Ми реалізовуємо Програму розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2021-2023 роки, що сприяє підвищенню туристичної привабливості та зростанню потоків гостей до краю», — наголосила Маріанна Готра.
На втілення відповідної програми в регіоні виділили 1,5 млн грн. Ці кошти спрямували на просвітницьку діяльність і науково-освітнє забезпечення розвитку туризму та діяльності курортів, на маркування відрізка Закарпатського Туристичного шляху та встановлення 7 туристичних стоянок уздовж автодоріг і 50 дорожніх знаків. Роботи з облаштування цих майданчиків планують завершити до кінця року.
Найбільшу суму виділили на популяризацію туристичного потенціалу Закарпаття – понад 1 млн грн, які використовували для випуску сувенірної та презентаційної продукції, розробки віртуальних турів, аудіогідів, зйомки промоційних відеофільмів тощо.
«Серед цікавих цьогорічних проєктів, які втілили у межах Програми, — аудіогід "Замками Закарпаття", відеоролики "Туристичне Закарпаття", "Історико-культурне Закарпаття", "Драйвове Закарпаття" та фільм-маршрут "Tour De Ukraine — Закарпаття"», — зауважила Маріанна Готра.
Начальниця відділу маркетингу туристичної діяльності управління туризму та курортів облдержадміністрації Іванна Попенко зосередила увагу на пріоритетних напрямках діяльності підрозділу на наступних рік.
«Плануємо зробити більший акцент на участь у міжнародних виставкових заходах у Польщі, Румунії, Австрії, Грузії, Словаччині, Угорщині. Наші сусіди зацікавлені у реалізації спільних проєктів, зокрема транскордонних маршрутів. Таким чином збільшиться кількість туристів, а про місцеву продукцію та локації знатиме все більше людей», — зауважила Іванна Попенко.
За її словами, у 2022 р. також продовжать популяризувати регіональний продукт та маркувати туристичні маршрути задля безпеки людей, які подорожують Закарпаттям. Ще у планах — проведення Міжнародного туристичного форуму в області, організація інформаційно-пізнавальних турів місцями туристично-рекреаційної привабливості та започаткування конкурсу підтримки ініціатив громадських організацій, що спрямовані на розвиток туристичної галузі.
Закарпатська ОДА