Пандемія та ізоляція спровокували катастрофу в шкільній освіті — ЮНІСЕФ
У розпал режиму ізоляції близько 1,5 млрд дітей зіткнулися з закриттям школи
Сьогодні, 27 серпня, повідомляється, що не менше третини дітей у всьому світі на тлі масового переходу через COVID-19 на дистанційну освіту не змогли включитися в нову систему.
Про це повідомляє агентство Associated Press з посиланням на дослідження Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ.
За інформацією фонду, в розпал режимів ізоляції, що вводилися в різних країнах з метою стримування пандемії, приблизно 1,5 млрд дітей зіткнулися з закриттям школи.
"У не менш ніж 463 млн дітей, чиї школи закрили через COVID-19, не було такої речі як дистанційна освіта", - заявила виконавчий директор ЮНІСЕФ Генрієтта Х.Форе.
"Наслідки цього можуть відчуватися в економіках і суспільствах протягом наступних десятиліть", - підкреслила вона.
У ЮНІСЕФ стверджують, що найгірше дистанційна освіта було налагоджено в країнах Африки на південь від Сахари, в найбідніших домогосподарствах і сільській місцевості. У Південній Азії труднощі з освітнім процесом виникли, щонайменше, у 147 млн дітей.
Фахівці фонду відзначили, що, очевидні труднощі з утворенням найбільше зачіпають наймолодших школярів.
У ЮНІСЕФ попередили, що ситуація може погіршитися ще більше, тому що дітей можуть відривати від навчання для ведення домашніх справ і для роботи.
За матеріалами DT.ua