Пандемія та ізоляція спровокували катастрофу в шкільній освіті — ЮНІСЕФ

У розпал режиму ізоляції близько 1,5 млрд дітей зіткнулися з закриттям школи

Сьогодні, 27 серпня, повідомляється, що не менше третини дітей у всьому світі на тлі масового переходу через COVID-19 на дистанційну освіту не змогли включитися в нову систему.

Про це повідомляє агентство Associated Press з посиланням на дослідження Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ.

За інформацією фонду, в розпал режимів ізоляції, що вводилися в різних країнах з метою стримування пандемії, приблизно 1,5 млрд дітей зіткнулися з закриттям школи.

"У не менш ніж 463 млн дітей, чиї школи закрили через COVID-19, не було такої речі як дистанційна освіта", - заявила виконавчий директор ЮНІСЕФ Генрієтта Х.Форе.

"Наслідки цього можуть відчуватися в економіках і суспільствах протягом наступних десятиліть", - підкреслила вона.

У ЮНІСЕФ стверджують, що найгірше дистанційна освіта було налагоджено в країнах Африки на південь від Сахари, в найбідніших домогосподарствах і сільській місцевості. У Південній Азії труднощі з освітнім процесом виникли, щонайменше, у 147 млн дітей.

Фахівці фонду відзначили, що, очевидні труднощі з утворенням найбільше зачіпають наймолодших школярів.

У ЮНІСЕФ попередили, що ситуація може погіршитися ще більше, тому що дітей можуть відривати від навчання для ведення домашніх справ і для роботи.

За матеріалами DT.ua


Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.