У Фінляндії відкрили унікальну школу майбутнього (Фото)
У таку школу кожна дитина буде поспішати щодня
Усі малюки поспішають вирости і скоріше піти в школу, а коли нарешті, потрапляють за парти, чомусь раптом починають хотіти назад у дитячий садок. Не секрет, що багатьом хлопцям не подобається та разюча зміна в ставленні й в атмосфері в цілому, які в школі та дитячому садку зовсім різні.
Чи можливо зробити так, щоб школа не відштовхувала, а стала по-справжньому другим домом, як метафорично її красиво називають? Щоб учні почувалися там не напружено і кожен день з щирим завзяттям бігли на заняття? Виявляється, таке не тільки можливо, але вже і зроблено.
У фінському місті Еспо з'явилася справжня школа майбутнього. На перший погляд, і не скажеш, що це школа. Архітектори відійшли від стандартного планування і поділу будівлі на класи
Комплекс об'єднує в собі дошкільне відділення, початкову і середню школу, центр дитячої та молодіжної творчості, бібліотеку та всю необхідну інфраструктуру.
Всі заняття проводяться в ігровій формі, і спілкування між дітьми під час уроків тільки заохочується. Навчальний процес тут в основному будується на командній роботі.
Якщо дитина втомилась, вона може прилягти на дивані і продовжити навчання звідти. За бажанням, до дивана можна підтягнути пересувний столик з ноутбуком.
Їдальня - важливе місце в структурі школи. Під час свят вона стає великим актовим залом.
Двір школи теж оснащений таким чином, щоб дати можливість попустувати дітворі різного віку. Під час канікул або у вихідні школа перетворюється на величезний дозвільний центр для навколишньої дітвори. У цей час у школі функціонують театральні гуртки, спортивні секції, прикладні майстерні та творчі об'єднання за інтересами.
Внутрішнє оздоблення будівлі вражає: різноманітність фактур і квітів дають можливість малюкам пізнавати навколишній простір не тільки візуально, але і на дотик.
Кожне приміщення має вихід на внутрішній двір, сегментований за віковими групам. Коридори та галереї переважно розташовані уздовж величезних вікон, щоб у дітей не виникало відчуття, що вони замкнені в замкнутому просторі
Не важко здогадатися, що в такій школі все направлено на інтереси дитини, отже, його особистість розвивається гармонійно і природно. А це, в свою чергу, не залишає місця для розвитку дитячих неврозів і інших малоприємних речей, властивих дитячому віку, особливо в період звикання до школи після дитячого саду.