Трудова книжка: як працівникові перевірити, чи підлягає вона оцифруванню

Українці вже декілька років користуються електронними трудовими книжками. В Україні до 10 червня 2026 року триватиме перехідний період - з паперових на цифрові трудові книжки. У Головному управлінні Пенсійного фонду України (ПФУ) у Закарпатській області розповіли, де працівник може дізнатись, чи оцифровано його трудову.

У Фонді зазначили, що сканована копія трудової книжки для цифрового оформлення може бути надана до Пенсійного фонду України як самим працівником, так і його роботодавцем.

Після її оцифрування відомості про трудову діяльність працівника відображаються в його особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Щоб ознайомитися з цими даними, необхідно:

У ПФУ додали, що на головній сторінці в особистому кабінеті людини зазначено підсумкові дані про набутий страховий стаж, який розраховано автоматично відповідно до вимог закону "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (реквізит "Загальний страховий стаж" - закладка "Страхові дані, наявні в РЗО").

Працівник має можливість ознайомитися зі статусом свого звернення в розділі "Мої звернення" під пунктом "Повідомлення".

У Фонді зазначили, що в разі виявлення розбіжностей у оформленні трудової книжки чи вмісті записів під час аналізу сканованих копій, спеціаліст, який проводив перевірку документів, надає відповідний коментар.

Нагадаємо, чи зарахують страховий стаж українцям, які працювали за кордоном.

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.