Днями коллективу закарпатської газети «Старий замок-Паланок» представили нового керівника. Ним став… екс-секретар Ужгородської міськради Віктор Щадей, відомий широкому загалу закарпатців киданням яєць у Віктора Погорєлова. Спеціально для його працевлаштування засновники видання – брати Балоги, навіть придумали нову посаду – шеф-редактор.
Як повідомляють поінформовані джерела, наприкінці минулого тижня брати Балоги зібрали під одним дахом усіх керівників своїх кишенькових ЗМІ. У досить брутальній формі нинішній голова обласної ради Іван Балога проаналізував роботу мас-медійної групи. Особливо дісталося колективу газети «Старий замок-Паланок». Їхню роботу під час нещодавньої виборчої кампанії середній Балога не зміг оцінити без вживання ненормативної лексики. Висновком же цієї тиради стало представлення нового керівника… Логіка у Балог - дивна. Адже, якщо вже аналізувати результати парламентських виборів, то варто насамперед звернути увагу на діяльність пана Щадея. Той займався виборчою кампанією кандидата в депутати Павла Чучки. Відзначимо, що нічим, окрім відверто популістської пропозиції щодо масової купівлі дешевих автомобілів у сусідній Словаччині, маніпуляціями з соціологічними даними та цинічним обманом виборців щодо нібито підтримки кандидатури Чучки з боку Тимошенко і Кличка,вона не запам’яталася. Як наслідок, вибори, попри цілковиту фінансову та мас-медійну підтримку мукачівським кланом, Павло Чучка провалив, посівши третє місце. Тепер, окрім неприємних спогадів, у екс-голови Баранинської сільради залишилися ще й купа боргів та зобов’язань перед братами Балогами. Чим ще, крім «Деци у нотаря», Чучка зможе розрахуватися з мукачівською родиною – невідомо. Щадей, який став співучасником «розводу» Чучки, тепер з рук Балог отримав посаду… Із журналістикою Щадея поєднує робота у газеті «Місцевий час», яка поміж іншим відрізнялася відвертою «жовтизною» та псевдо-журналістськими розслідуваннями. Там екс-секретар Ужгородської міськради також був шеф-редактором. Особливої популярності у закарпатців газета не здобула. Видавалася вона лише під час виборчих кампаній. Роздавали її безкоштовно, часто-густо вкидаючи у поштові скриньки ужгородців вночі. Зрозуміло, жодного поняття про економіку – продажі, підписку чи рекламу, Щадей немає. Тож, завдання, покладені на Щадея у його новій іпостасі – полягатимуть зовсім не у розвитку видання, а у радикалізації публікацій по відношенню до діючої обласної влади. Сам Щадей роботу в «Старому замку-Паланку» розпочав з… критики роботи свого попередника.