У повній мірі можливостей агітреклами не використала жодна українська політсила

Найбільшою помилкою політичних сил стала відсутність чіткого сценарію політичної передвиборчої рекламної кампанії. Рекламні "ходи" швидше нагадували "шарахання" і така реклама не давала виборцям надії виборцям на "світле майбутнє".

Про це УНН в ексклюзивному коментарі сказав директор Агентства моделювання ситуації Віталій Бала.

За словами політолога, усі партії у своїй передвиборчій рекламі використовували так зване "протистояння". Тобто вони намагалися пояснити виборцям, чим ця полтсила краща за всіх інших. Але це і є основною " рекламною" помилою усіх політсил.

За словами В.Бали, "у своїй передвиборчій політичній рекламі політичним силам потрібно було давати надію на те, що після 28 жовтня, підтримавши ту іншу політичну силу, люди зможуть розраховувати на те, що частина проблем вирішиться. Тобто дати надію на "світле майбутнє", – сказав експерт. – Проте цього не було."

Під кінець виборчої гонитви, за словами експерта, "з п’яти політичних сил, які проходять в парламент, перші чотири вийшли на той рівень передвиборного рекламного продукту, з якого варто було починати".

"Тобто будь-яка політична сила має стимулювати виборця. На початку передвиборчої кампанії у політичній рекламі можна було споглядати естетику, яка не давала для громадян України необхідного електорального стимулу.  А треба було давати більше позитиву і виводити людей на бажання проголосувати", зазначив політолог.    

В.Бала підкреслив, що старт політичної передвиборчої кампанії був млявим і саме тому вона не дала позивного заряду, який би мав бути.

"На другій стадії кампанії реклама нагадувала повідомлення з фронтів. Основні політичні конкуренти змальовували все у чорно-білих тонах. А інші партії на той час ще не повністю підключились до передвиборчої політреклами. А от третя стадія передвиборчої гонитви була досить непоганою. Але саме з передвиборчої реклами такої якості й треба було починати", – сказав експерт.

Тому, за словами В.Бали, основною проблемою низької ефективності передвиборчої політреклами є те, що у своїх рекламних продуктах партії та кандидати не пояснили людям, що їх чекає після виборів, у разі, якщо перемогу отримає саме та чи інша політсила. Потрібно було розшифрувати виборцям, донести до них, що їх очікує після виборів, а не протиставляти свою політсилу іншим.

УНН


28 жовтня 2012, 9:05
KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України

Сподобалась новина? Підтримай KarpatNews натиснувши "Подобається"!

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.