Запрацював веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

З метою покращання якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який починає працювати з 1 жовтня 2012 року. Про це УНН повідомили у прес-службі Пенсійного фонду України.

Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua.

Веб-портал забезпечує доступ до розміщеної на веб-порталі інформації:

- для громадян та застрахованих осіб:
про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;
про права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;
про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення;
про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;
зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;
про права, обов’язки та відповідальність застрахованих осіб;
про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
про порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, у тому числі за принципом «єдиного вікна»;
- для страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:
про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу;
про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки;
про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;
про умови та порядок складання і подання звітності;
про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України;
зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складання та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді.


За умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу застраховані особи та страхувальники, у тому числі фізичні особи – підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, отримають також доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника.

За допомогою веб-порталу користувачі зможуть також дізнаватися про стан розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді, попередньо записуватися на прийом у територіальних органах Пенсійного фонду України, а також подавати запити для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіального органу Фонду.

Діяльність веб-порталу регламентується "Порядком надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді", затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 7 вересня 2012 року № 16-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2012 року за №1565/21877.

УНН


01 жовтня 2012, 17:34
KARPATNEWS.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України

Сподобалась новина? Підтримай KarpatNews натиснувши "Подобається"!

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.