З метою покращання якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який починає працювати з 1 жовтня 2012 року. Про це УНН повідомили у прес-службі Пенсійного фонду України.
Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України:portal.pfu.gov.ua.
Веб-портал забезпечує доступ до розміщеної на веб-порталі інформації:
- для громадян та застрахованих осіб: про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу; про права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України; про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення; про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо; зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді; про права, обов’язки та відповідальність застрахованих осіб; про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування; про порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, у тому числі за принципом «єдиного вікна»; - для страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно: про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу; про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки; про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів; про умови та порядок складання і подання звітності; про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України; зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складання та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді.
За умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу застраховані особи та страхувальники, у тому числі фізичні особи – підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, отримають також доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника.
За допомогою веб-порталу користувачі зможуть також дізнаватися про стан розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді, попередньо записуватися на прийом у територіальних органах Пенсійного фонду України, а також подавати запити для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіального органу Фонду.
Діяльність веб-порталу регламентується "Порядком надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді", затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 7 вересня 2012 року № 16-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2012 року за №1565/21877.
УНН
01 жовтня 2012, 17:34 KARPATNEWS.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України