На 64-му Всесвітньому газетному конгресі видавці та маркетологи з Європи та США ділилися секретом розвитку періодики у сучасному швидкоплинному світі.
Друкована періодика відступає перед штурмом мобільних і цифрових технологій.
Газети програють і за швидкістю подання інформації, і за її кількістю: матеріалів в Інтернеті значно більше і коштують вони суттєво дешевше. Отож, конкурувати з цифровими гаджетами папір уже не може. Аби вижити, газетярам треба використати всі технології на свою користь.
«Наприклад, ви можете надсилати новини по SMS, через мобільні додатки або Інтернет. Іноді журналістика – це не красива проза, це швидкість. Мають бути різні пропозиції щодо змісту. Ви маєте звертатися до різного віку, різних демографічних груп, використовуючи всі новітні технології», - каже генеральний директор Міжнародної Асоціації новинного маркетингу (INMA) Ерл Вілкінсон.
На озброєння треба взяти Інтернет-розсилку, соціальні мережі та електронну газету.
Саме завдяки сміливості «Metro English» не лише не втрачає позиції однієї з найпопулярніших новинних газет Канади, а й здобуває нових читачів. Щоденний тираж видання - майже мільйон триста тисяч. А секрет успіху – відкритість до новизни.
«Для людей – ми партнер, який своїми справами доводить, що завжди відкритий для нового. Я знаю, було багато випадків, коли індустрії відмовляли новітнім технологіям і не витримували конкуренції. Але ми не потонемо,бо завжди відкриті. У кожному матеріалі для нас головне – ясність, історія, співчуття та життя», - запевняє президент і видавець «Metro English» Білл МакДональд.
Українська періодика нині не готова на повні груди вдихнути в життя переваги цифрового світу. У селах паперові видання – єдине вікно у світ новин, та й не всім гаджети по кишені.
Президент України, поспілкувавшись із найвпливовішими видавцями та маркетологами світу, пообіцяв допомогти паперовій галузі створити сучасну медійну систему.
«Ми готові створювати умови для вас, для того щоб залучити сьогодні, перш за все, інвестиції в цей сектор економіки і залучити найсучасніші технології», - каже Віктор Янукович.
Політика – лідер світових видань, як то «New York Times», «Washington Post», «The Guardian», «Corriere della sera», «Deutshe Welle». Нині у центрі їхньої уваги вибори у Сполучених Штатах, події родини Обами та скандального Берлусконі, історії мусульманського світу.
Швидкість, якість та інтегрованість інформації як на папері та і он-лайн – ось запорука успіху всесвітньовідомих газет.
«Газета ніколи не помре, бо людям постійно потрібні новини. Газета віддзеркалює якість мови, дослідження, захоплення і водночас збалансованість. А це все творить цінність газети. І коли споживач втомлюється від повені аматорських новин,він повертається до ресурсів, яким довіряє», - пояснює засновник компанії з маркетингу «Banner Corporation» Род Баннер.
Україна ще не ввійшла в цифрову інформаційну галузь, однак газетярі, спрямовані в майбутнє, вже нині повинні приймати виклики часу і використовувати їх для власного розвитку.
Юлія Мендель, ICTV
05 вересня 2012, 10:17 KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України