22 квітня

Вчені створили татуювання для раннього виявлення раку

Тату допоможе визначити рак на стадіях, коли він проходить без симптомів або з неочевидними симптомами, такими як слабкість і анорексія.

Вчені розробили татуювання, яке допоможе визначити розвиток деяких видів раку ще на ранній стадії. Стаття опублікована у Science Translational Medicine.

Рак грудей, товстого кишківника, простати і легень призводить до підвищення вмісту кальцію в організмі. Тому дослідники вирішили відстежувати саме цей показник.

Вони створили клітини, у яких у разі тривалого збільшення кальцію проявляє себе кальцій-чутливий рецептор. Після цього він запускає фермент, який прискорює виробництво темного пігменту меланіну. Ділянка шкіри в цьому місці темніє.

Татуювання допоможе визначити рак на стадіях, коли він проходить без симптомів або з неочевидними симптомами, такими як слабкість і анорексія.

Вчені стверджують, що помітити появу такої родимки можна неозброєним оком. Винахід протестовано на мишах, поки що він існує тільки як прототип.

У статті наголошується, що гіперкальцемія - ознака не тільки раку, але й інших патологій, проте потемніння татуювання може стати сигналом для додаткового обстеження.

22 квітня 2018, 12:05