Закарпатська область має проблеми із Інтернетом

Обіцяють полагодити вже третій день

Вже третій день користувачі "домашнього інтернету Київстар" скаржаться на проблеми із Інтернетом. Звернення до оператора: "Доочікуйте, на протязі 2-3 годин , виправимо, виникли пролеми з технікою."

Так триває вже третій день.

Абоненти , які мають "недешеві пакети" (від 10 до 100 Мбт/С), отримують швидкість від 0,5 Мбт/С - до 1 Мбт/С. Останнє звернення до оператора : "Маємо технічні проблеми, до 23.11. 18:00 зобов'язуємося їх виправити".

Хоча так вони кажуть уже третій день.

 

Фотофакт:

Клієнт, в Ужгороді, по вулиці Легоцького, у якого проплачений пакет 20 М/біт на завантаження та 10 М/біт на віддачу, скаржиться, що вже третій день не може виконуввти свою роботу, яка напряму залежить від Інтернету.  Чи відшкодує провайдер втрати людям, чия робота напряму залежить від їх послуг

 


Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.