Закарпатська область має проблеми із Інтернетом
Обіцяють полагодити вже третій день
Вже третій день користувачі "домашнього інтернету Київстар" скаржаться на проблеми із Інтернетом. Звернення до оператора: "Доочікуйте, на протязі 2-3 годин , виправимо, виникли пролеми з технікою."
Так триває вже третій день.
Абоненти , які мають "недешеві пакети" (від 10 до 100 Мбт/С), отримують швидкість від 0,5 Мбт/С - до 1 Мбт/С. Останнє звернення до оператора : "Маємо технічні проблеми, до 23.11. 18:00 зобов'язуємося їх виправити".
Хоча так вони кажуть уже третій день.
Фотофакт:
Клієнт, в Ужгороді, по вулиці Легоцького, у якого проплачений пакет 20 М/біт на завантаження та 10 М/біт на віддачу, скаржиться, що вже третій день не може виконуввти свою роботу, яка напряму залежить від Інтернету. Чи відшкодує провайдер втрати людям, чия робота напряму залежить від їх послуг