"Чому ти тут стоїш?" – обікрадена пасажирка потяга поскаржилася на грубість замість підтримки, реакція Укрзалізниці.
Керівництво компанії пообіцяло вивчити цю ситуацію.
В одному з поїздів компанії "Укрзалізниця" стався черговий скандал між пасажиром та провідником.
Про це пише у Facebook потерпіла Марія Сурженко. Жінка їхала із Хуста Закарпатської області до Львова у купе, одна. Потяг виїхав у четвер, 6 лютого, о 21:38 та прибув до Львова у п'ятницю, 7 лютого.
Сурженко зазначає: вона встановила будильник на телефоні на 4:20. Проте, прокинувшись за десять хвилин до цього часу, виявила, що двері в її купе відкриті, а телефон зник.
Жінка зрозуміла, що телефон вкрали. Вона звернулася до провідника з проханням викликати поліцію. Але у відповідь, за її словами, отримала порцію хамства.
"Що я отримала у відповідь? "Укралі? Іді просто поіщі в купе", "Гдє я вазьму тєбє паліцию?" Грубе хамство, абсолютно неадекватна поведінка на прохання пасажира про допомогу. Але далі -- ще ганебніше. У сусідньому купе з провідницею знаходився начальник поїзда, а провідниця стоїть біля його купе і розмовляє з ним. Я підбігаю до неї та отримую: "Шо ти тут стала? Ти шо, не відіш?! Я разгаваріваю с начальником поєзда" ", -- так описує ситуацію Сурженко.
Вона знову попросила викликати правоохоронців, проте провідниця не заспокоїлася.
"Де я можу її взяти? Чому ти так зі мною розмовляєш?" – обурилася Сурженко, спостерігаючи за тим, як начальник поїзда просто ігнорує ситуацію. Вона також зазначила, що інша провідниця пояснила, що викликати поліцію може лише та, яка обслуговує той вагон, де вона перебуває. На її прохання надати телефон для дзвінка в поліцію отримано відмову, оскільки телефон "не працює".
Врешті-решт, випадковий мандрівник надав жінці свій телефон для того, щоб вона могла викликати поліцію. Проте на цьому інцидент не завершився: коли потяг прибув до Львова, начальник потягу став на заваді Сурженко, заважаючи їй увійти у вагон, і відмовився виконувати накази правоохоронців. Крім того, було зафіксовано порушення норм Закону України "Про державну мову".
"Я намагаюся роз'яснити ситуацію і прошу перевірити купе провідника, оскільки маю підозри: коли вона заходила, щоб мене розбудити, побачила мій телефон і забрала його. А далі що відбувається? Начальник поїзда фізично блокує мені доступ до вагона і не дозволяє пройти. Відколи "Укрзалізниця" почала приватизувати простір? Поліція вимагає, щоб він пропустив мене, але він просто ігнорує це. І весь цей фарс відбувається російською мовою, всупереч закону," – висловила своє обурення Сурженко.
Менеджер пасажирського напрямку компанії Владислав Бондар зв'язався з Марією Сурженко. У своєму коментарі до публікації він висловив вибачення за завданий стрес та засудив поведінку працівників, охарактеризувавши її як неприйнятну.
Бондар запевнив, що ініціює розслідування та перевірку даного випадку, а також вжиття необхідних заходів.
Як раніше повідомляло "Телеграф", з 1 лютого 2025 року в Україні відбулися зміни цін на квитки для міжнародних залізничних подорожей до Польщі та Угорщини.