Стосовно управління активами компанії ТОВ "ТЕРМІНАЛ КАРПАТИ" - запит до: Національного агентства України, яке займається виявленням, розшуком та управлінням активами, отриманими внаслідок корупції та інших правопорушень.
We were unable to retrieve the mail server logs associated with this message.
Consider launching the logs in a separate window.
Приветствую вас!
Користуючись цією можливістю, хочу висловити Вам свою щиру повагу та звернутися з наступним питанням.
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА) -- є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Відповідно до першої частини статті 19 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, отриманими внаслідок корупційних та інших злочинних дій" (далі - Закон), АРМА має повноваження управляти активами, які підлягають арешту в рамках кримінального розслідування.
Згідно з частиною першою статті 21 згаданого Закону управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється АРМА шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Відповідно до другої частини статті 21 Закону, активи, які вказані в першій частині цієї статті і прийняті АРМА в управління, підлягають оцінці. Оцінку проводять суб'єкти оціночної діяльності, визначені за результатами конкурсного відбору. Після цього активи передаються в управління юридичним особам або фізичним підприємцям, які також були обрані на конкурсній основі, відповідно до законодавства про державні (публічні) закупівлі. Управління активами здійснюється на підставі укладеного договору, відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України, з урахуванням специфічних положень, установлених цим Законом.
Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень, ухвалою слідчого судді Личаківського районного суду міста Львова від 10 травня 2022 року у справі номер 463/2408/22 у рамках кримінального провадження номер 62022000000000160, яке розпочалося 4 квітня 2022 року, було накладено арешт на фінансові активи, транспортні засоби та об'єкти нерухомості, що належать ТОВ "ТЕРМІНАЛ КАРПАТИ". Крім того, арешт торкнувся корпоративних прав і статутного капіталу цієї компанії (код ЄДРПОУ 30015807) у повному обсязі. Наступною ухвалою слідчого судді, датованою 20 травня 2022 року, активи були передані в управління АРМА для проведення заходів з управління майном ТОВ "ТЕРМІНАЛ КАРПАТИ".
Ухвалою слідчого судді Берегівського районного суду Закарпатської області 04.07.2022 у справі 297/1564/22 у кримінальному провадженні 12021071060000194 від 19.05.2022 було накладено арешт на майно, що належить ТОВ "ТЕРМІНАЛ КАРПАТИ": комплекс будівель, об'єкт нежитлової нерухомості (РНОНМ 801036221204), комплекс будівель станції перевантаження зрідженого газу на площадці по перевантаженню сипучих вантажів (реєстраційний номер майна 34523075), що за адресою: с. Свобода, вул. Терешкової, 62, Берегівського району, Закарпатської області, на комплекс (реєстраційний номер майна 4596711), що за адресою: Закарпатська область, Берегівський район, смт. Батьово, вул. Свободянська, буд. 3; нежитлову адміністративну будівлю (реєстраційний номер майна 18828448), що за адресою: м. Чоп, площа Європейська, буд.1., а ухвалою слідчого судді Берегівського районного суду Закарпатської області від 27.07.2022 у справі №297/1564/22 зазначене майно було передано до управління АРМА.
Питання прозорості діяльності Національного агентства та результатів його роботи -- є предметом широкої суспільної дискусії та численних публікацій в засобах масової інформації, що свідчить про високий суспільний інтерес і викликало нагальну необхідність звернутись з цим запитом.
Certainly! Here's a unique version of the text: ★ ★ ★
Відповідно, до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції з прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 року кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.
Згідно з правом на доступ до офіційних документів, яке закріплене в Конвенції Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованій в Україні згідно з Законом № 631-IX від 20 травня 2020 року, кожен має право на отримання доступу до офіційних документів, що зберігаються в державних установах, без будь-якої дискримінації. Під "офіційними документами" мається на увазі будь-яка інформація, зафіксована в різних формах, яка була створена або отримана та знаходиться в розпорядженні державних органів.
Згідно зі статтею 19 Конституції України, державні органи та органи місцевого самоврядування, а також їх представники, повинні здійснювати свої функції виключно на основі, в межах наданих повноважень і відповідно до норм, встановлених Конституцією та законами України. Крім того, стаття 68 Конституції зазначає, що кожна особа повинна суворо дотримуватися Конституції та законодавства України, а також поважати права, свободи, честь і гідність інших людей.
Відповідно до статті 40 Конституції України, кожен має право подавати письмові звернення, як індивідуально, так і колективно, або особисто контактувати з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також з посадовими особами цих структур. Ці органи зобов'язані розглянути всі звернення та надати обґрунтовану відповідь у визначений законом термін.
Відповідно до статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України "Про інформацію", кожна особа має право на доступ до інформації. Це право включає в себе можливість вільно отримувати, використовувати, розповсюджувати, зберігати та захищати інформацію, що є необхідною для реалізації її прав, свобод та законних інтересів.
Відповідно до положень статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації", доступ до інформації гарантується шляхом надання даних за запитами. Згідно зі статтею 19 цього закону, особа, яка подає запит, має право звертатися до розпорядника інформації без обмежень: незалежно від того, чи стосується запитувана інформація її особисто, і без необхідності пояснювати причини свого звернення.
Хотів би звернути вашу увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", якщо розпорядник інформації не має в своєму розпорядженні запитуваних даних, але знає або повинен знати, хто їх володіє, він зобов'язаний переадресувати запит до відповідного розпорядника, одночасно повідомивши про це особу, яка зробила запит. Крім того, відповідно до частини 7 статті 6 цього ж закону, обмеження стосується інформації, а не самих документів. Якщо документ містить дані з обмеженим доступом, то для ознайомлення надається лише та інформація, доступ до якої не має обмежень.
Certainly! Here's a unique version of the text: ★ ★ ★
Виходячи з наведеного вище та керуючись статтями 19, 34, 40, 68 Конституції України, а також статтями 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України "Про інформацію", а також статтями 1, 3, 4, 5, 6, 13, 19, 20, 24 Закону України "Про доступ до публічної інформації", які надають можливість подавати запити до розпорядників інформації з метою отримання публічної інформації, --
Certainly! Here’s a unique rephrasing of "ПРОШУ":
"Прошу вас"
If you need further elaboration or a different context, please let me know!
(1) Прошу надати інформацію щодо того, чи були активи, що належать ТОВ "ТЕРМІНАЛ КАРПАТИ" (ідентифікаційний код 30015807), прийняті в управління АРМА. Зазначені активи були передані в управління відповідно до ухвали слідчого судді Личаківського районного суду м. Львова від 20.05.2022 у справі № 463/2408/22, а також ухвали слідчого судді Берегівського районного суду Закарпатської області від 27.07.2022 у справі № 297/1564/22 (далі - Активи). Крім того, прошу надати скан-копії всіх відповідних документів, таких як звернення прокурора, акт приймання-передачі тощо.
(2) Інформувати про проведення відбору суб'єктів оціночної діяльності для оцінки Активів, а також надати скановані копії укладених угод з такими суб'єктами на виконання послуг з оцінки Активів і результати оцінки вартості Активів.
(3) Надати дані щодо проведення конкурсів АРМА на передачу активів в управління, вказати, хто був обраний управителем, а також надати скан-копії тендерної документації, включаючи критерії оцінки, протоколи засідань тендерного комітету, всі пропозиції учасників, звіти про укладені угоди та договори управління майном (активами).
(4) Просимо надати дані щодо проведення АРМА заходів з контролю за ефективним управлінням Активами, а також включити скановані копії відповідних документів (звіти за результатами контролю), що підтверджують здійснення АРМА контролю за ефективністю управління Активами.
(5) Надати дані та скановані копії документів щодо сум доходів, отриманих від управління активами, які були сплачені управителями відповідно до діючого законодавства та умов угод управління майном (активами) на спеціальний реєстраційний рахунок АРМА, починаючи з моменту передачі активів в управління і до сьогодні, з розподілом за кожним роком та управителями.
Надати дані та скановані копії документів, що відображають витрати на управління, які були понесені управителями у процесі адміністрування Активів, що підлягають відшкодуванню згідно з умовами укладених угод про управління майном (активами). Інформація повинна охоплювати період з моменту передачі Активів в управління до теперішнього часу, із розподілом за кожним роком та управителями.
Надати відомості та скановані копії документів, що підтверджують суми податків і зборів, які управителі сплатили до місцевих і державних бюджетів у процесі управління Активами.
(8) Надати інформацію та скан-копії документів про суми винагороди управителів у зв'язку з управлінням Активами, що сплачені управителям згідно з чинним законодавством та умовами договорів управління майном (активами).
З найкращими побажаннями,
Володимир БОГАТИР