Запит від керівника Державної екологічної інспекції в Закарпатті до Міністерства охорони навколишнього середовища та природних ресурсів України.

We were unable to retrieve the mail server logs associated with this message.

Consider launching the logs in a separate window.

ЗАЯВА

щодо дотримання законодавства про державну службу, трудового законодавства та ефективності використання бюджетних коштів

Згідно зі статтею 19 Конституції України, а також відповідно до Законів України "Про державну службу", "Про звернення громадян", "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та Кодексу законів про працю України, прошу провести перевірку законності та обґрунтованості рішення про оголошення простою начальника Державної екологічної інспекції в Закарпатській області, Мартина І.А.

Будь ласка, перевірте та надайте пояснення стосовно наступних запитань:

1. Що стосується правомірності оголошення простою:

- Чи відповідає оголошення простою керівника державного органу вимогам статті 34 КЗпП України та Закону України "Про державну службу"?

Чи є реальні підстави для оголошення простою (відсутність організаційних чи технічних умов)?

- Чи дотримано процедуру оголошення простою відповідно до чинного законодавства?

2. Щодо оплати праці під час простою:

Чи гарантується виконання положень статті 113 Кодексу законів про працю України стосовно компенсації за періоди простою?

Чи законно визначено розмір компенсації за період простою?

- Чи враховано особливості оплати праці державного службовця категорії "Б" під час простою?

3. Щодо витрачання бюджетних ресурсів:

Чи можна вважати оголошення від керівника державної установи нераціональним витрачанням державних фінансів?

Яка кількість бюджетних коштів використовується для покриття витрат на простої?

- Чи не містять такі дії ознак нецільового використання бюджетних коштів, враховуючи що фактично оплачується невиконання посадових обов'язків?

Чи була здійснена оцінка економічної обґрунтованості даного рішення?

Чи не суперечить це принципам ефективного та результативного використання державних фінансів, які встановлені Бюджетним кодексом України?

4. Щодо інших можливих заходів:

Чи обговорювалась ймовірність переходу на віддалений режим роботи замість введення простоя?

Чи було вжито заходів для ліквідації причин, які спричинили простоювання?

Чи належним чином охороняються всі гарантії, встановлені законодавством, що регулює державну службу?

5. Щодо правових наслідків:

Як впливає оголошення про простій на процес проходження державної служби?

Чи враховується період простою в загальний стаж державного служіння?

Чи має простій вплив на інші права та гарантії працівників державної служби?

Please:

1. Виконати аналіз правомірності та доцільності оголошення простою керівника Державної екологічної інспекції в Закарпатському регіоні.

2. Переконатися у виконанні норм трудового законодавства та законодавства щодо державної служби під час оголошення простою.

3. Провести аналіз ефективності витрачання бюджетних коштів при оплаті за простої.

4. Сформулювати юридичний висновок про відповідність дій управлінської команди законодавчим нормам.

5. У випадку виявлення недоліків, вжити відповідні заходи у межах своїх повноважень та, якщо це буде необхідно, направити документи до відповідних контролюючих установ.

Прошу надати відповідь у визначений законом термін.

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.