Запит від керівника Державної екологічної інспекції Закарпатської області до Міністерства екології та природних ресурсів України.
The logs for the mail server associated with this message could not be retrieved.
Attempt to launch the logs in a separate window.
ЗВЕРНЕННЯ
щодо дотримання законодавства про державну службу, трудового законодавства та ефективності використання бюджетних коштів
Згідно зі статтею 19 Конституції України, а також відповідно до Законів України "Про державну службу", "Про звернення громадян", "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та Кодексу законів про працю України, я звертаюся з проханням провести перевірку законності та обґрунтованості рішення про простій начальника Державної екологічної інспекції в Закарпатській області, Мартина І.А.
Прошу перевірити та надати роз'яснення щодо наступних питань:
1. В контексті правомірності оголошення простою:
Чи відповідає оголошення про призначення на посаду керівника державного органу нормам статті 34 Кодексу законів про працю України та Закону України "Про державну службу"?
Чи існують реальні підстави для оголошення простою, зокрема через брак організаційних або технічних умов?
Чи була дотримана процедура оголошення простою згідно з чинними нормами законодавства?
2. В контексті компенсації заробітної плати під час періоду простою:
Чи гарантовано виконання норм статті 113 Кодексу законів про працю України стосовно компенсації за час простою?
Чи правильно визначено розмір компенсації за час простою?
Чи були враховані специфіки компенсації праці державних службовців категорії "Б" у випадку простою?
3. Щодо застосування фінансових ресурсів бюджету:
Чи можна вважати оголошення керівником державного органу неефективним витрачанням бюджетних ресурсів?
Яка кількість бюджетних коштів виділяється на компенсацію за простій?
Чи не вказують ці дії на можливість нецільового використання бюджетних коштів, якщо врахувати, що насправді виплачується за невиконання службових обов'язків?
Чи здійснювалася оцінка економічної обґрунтованості даного рішення?
Чи не суперечить це основним принципам ефективного та результативного використання державних коштів, закріпленим у Бюджетному кодексі України?
4. Стосовно інших можливостей:
Чи обговорювалася ідея переходу на віддалену роботу замість оголошення простою?
- Чи вживались заходи для усунення обставин, що призвели до простою?
Чи гарантовано дотримання всіх умов, визначених законодавством у сфері державної служби?
5. Щодо правових наслідків:
Яким чином оголошення про простій впливає на процес проходження державної служби?
Чи враховується період простою при підрахунку стажу роботи на державній службі?
- Чи впливає простій на інші права та гарантії державного службовця?
Sure! Here’s a rephrased version of your text:
"УМОЛЯЮ:"
1. Провести перевірку законності та обґрунтованості оголошення простою начальника ДЕІ у Закарпатській області.
2. Переконатися у дотриманні норм трудового законодавства та законодавства про державну службу під час оголошення простою.
3. Провести оцінку ефективності використання бюджетних коштів при оплаті простою.
4. Підготувати юридичний аналіз щодо відповідності дій керівництва чинним нормативним актам.
5. У випадку виявлення будь-яких порушень, вжити заходів у межах вашої компетенції та, якщо це потрібно, направити документи до відповідних контролюючих інстанцій.
Будь ласка, надайте відповідь у терміни, визначені законодавством.