Розпочався найвідповідальніший етап відновлення мосту - демонтаж конструкцій - Auto24.
Міст розташований у Закарпатській області на трасі Н-09 Мукачево - Рахів - Івано-Франківськ - Львів. Ймовірно, він ще й був би робочим й донині деякий час, але водій фури проігнорував встановлені обмеження й вкоротив віку цій штучній споруді.
Як йдеться у повідомленні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, міст перебував в аварійному стані, його термін експлуатації перевищив 60 років. Однак він з деякими обмеженнями діяв.
Ознайомтеся також з темою відновлення мостів на автомобільних шляхах: де саме триває будівництво та ремонт, а також в яких обсягах.
Рух переправою було дозволено лише транспортним засобам вагою не більше 7 тонн. Вантажівка з піском, під якою обвалився міст, у 7 разів перевищувала допустиму вагу. Після 25 липня 2023 року цим мостом вже ніхто не їздив.
Цієї весни стартувала реконструкція мосту. Експерти почали з демонтажу першого прольоту та приступили до розбирання залізобетонного покриття.
Щоб досягти першого етапу робіт, підрядники провели роботи з перенаправлення русла річки Тересва. В старому руслі було створено насип та майданчик для техніки, яка використовується на цьому об'єкті.
Читайте також Автомобільний міст через Десну буде кращий від зруйнованого
Наступний етап демонтажу полягає у розбиранні металевих конструкцій першого прольоту аварійного мосту.
У процесі реконструкції, яка стартувала навесні 2025 року, завершено розборку всіх металевих ферм у двох прольотах мосту, а також проведено демонтаж проміжних опор.
Для забезпечення транспортного сполучення на трасі Н-09 зведено тимчасовий міст, виготовлений із модульних елементів, що були надані Україні Фондом Говарда Баффета в рамках програми матеріально-технічної допомоги.