»Закарпатгаз» два роки не може створити кол-центр, щоб полегшити співпрацю зі споживачами
Тому люди вимушені приходити до абонвідділу, вистоювати годинами в чергах і витрачати час на з’ясування дрібних питань
«Чому б вам не створити кол-центр – на кшталт того, що існує в обленерго - щоб споживачі не бігли до вас за з’ясуванням найдрібніших питань і не витрачали на це купу часу», - таке запитання сьогодні задали журналісти під час прес-конференції керівнику «Закарпатгазу». Мас-медійники наголосили на тому, що й нині, приміром, для з’ясування нюансів у виставлених рахунках чималій кількості людей довелося звертатися до підприємства за роз’ясненнями. У районах цього й загалом просто так не з’ясуєш – доводиться діставатися райцентрів з віддалених сіл. Та і в Ужгороді не легше: навіть якщо в місті легше дістатися на Погорєлова (де розташована адмінбудівля «Закарпатгазу», - Ред.), то потім доводиться по півдня вистоювати в черзі, поки всім нададуть роз’яснення. «Натомість, до прикладу, в «Закарпаттяобленерго» працює кол-центр, зателефонувавши до якого можна отримати відповідь на будь-яке питання, надиктувати покази лічильника тощо», - уточнили журналісти і спитали, чи не підуть газовики цим же шляхом?
Керівник ПАТ «Закарпатгаз» Віталій Шатило відповів, що прекрасно розуміє необхідність створення кол-центру, «куди люди могли б звернутися, а не штурмувати, з негативними емоціями, самого посадовця і працівників у філіях підприємства», та поки не вийшло його створити….
Шатило запевнив, що саме він ще два роки тому ініціював створення кол-центру, але досі це ще не стало можливим через різні причини. Причини так і не назвав.
Натомість додав, що так само думає над створенням обласної диспетчерської служби «Закарпатгазу».
Біда, що поки думають, а коли найбільша потреба – цього немає…
Вл. інф.