Питання дозволів на розміщення рекламоносіїв сьогодні знову розглядав виконком Ужгородської міської ради. Представники Спілки рекламістів Ужгорода прийшли на засідання, але нічого не досягли.
У проекті рішення пропонувалося продовжити до 2019 року дозволи для 16 підприємців, у власності яких – 362 рекламоносії різних видів. Один із пунктів рішення вирішили відкласти для довивчення через протест прокурора; в інших в.о. міського голови показав самоуправство.
Щадей заявив, що 42 бігборди та сітілайти, внесені у проект рішення – в історичній частині міста, і на них дозволів ніхто не отримає. Представники спілки рекламістів спитали: на підставі яких документів їм відмовляють? Тимчасовий мер відповів впевненою заявою: «Ми всі дорослі люди у виконкомі і прийняли таке рішення». При цьому ніяких формальних обмежень щодо встановлення рекламних щитів у історичній частині Ужгорода не існує.
Побачивши підтримку «дорослих людей», в.о. міського голови пішов далі і запропонував видати дозволи не на 5 років, як пропонувалося, а на рік. Підприємці нагадали йому про вимоги Закону України «Про рекламу», який чітко вказує: такі дозволи видають на п’ять років, якщо сам заявник не просить меншого терміну. Але це зауваження проігнорували.
Зрештою на пряме питання підприємця Андрія Пілюгіна, чи розуміє Щадей, що порушує закон, той відповів: «Ми свідомо порушуємо законодавство».
Усі пропозиції тимчасового мера члени міськвиконкому вирішили підтримати.
СІМ