Ужгородський університет розмістився у першій чверті «Топ−200 Україна»
Або ж на посі 41-ше місце, що, з огляду на двісті позицій всеукраїнського рейтингу, — навіть дуже непогано!
Як уже повідомляв Karpatnews.in.ua, Центр міжнародних проектів «Євроосвіта» у партнерстві з міжнародною групою експертів 30 травня представив 8-й академічний рейтинг вищих навчальних закладів України «Топ-200 Україна».
В авангарді українських університетів протягом всіх 8 років впевнено залишаються Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» та Київський національний університет ім. Шевченка. У зв’язку з дуже схожими значеннями інтегрального показника для обох лідерів, і їх значним відривом від групи інших університетів, цього року команда проекту «Топ-200 Україна» присудила їм загальне перше/друге місце.
У першій десятці університетів зберегли свої місця Харківський національний університет ім. Каразіна (3 місце), Національний університет «Києво-Могилянська академія» (4 місце), Національний гірничий університет (7 місце), Дніпропетровський національний університет (10 місце). Поліпшили свої позиції НТУ «Харківський політехнічний інститут» (5 місце), Національний університет «Львівська політехніка» (6 місце). Також до Топ-10 увійшов Львівський національний університет ім. Франка, перемістившись із 14 на 9 позицію.
Методика рейтингу побудована відповідно до міжнародних принципів ранжирування університетів і передбачає проведення порівняльного аналізу досягнень університетів різних типів на основі низки універсальних критеріїв.
Ужгородський національний університет за цим рейтингом посідає 41 місце, що, з огляду на 200 позицій, дуже навіть непогано – перша чверть!
У використовуваній методиці діяльність вищих навчальних закладів оцінюється за допомогою агрегованого показника (інтегрального індексу), який формується на підставі індикаторів прямого вимірювання (80%), експертної оцінки якості підготовки випускників ВНЗ представниками роботодавців та академічного співтовариства (15%), а також із використанням міжнародних наукометричних і веб-метричних даних (5%). Інтегральний індекс представлений трьома складовими: якість науково-педагогічного потенціалу, якість навчання, міжнародне визнання.