Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання Міндоходів України, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх, та своєчасно їх вирішити. Тому на сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності ДПІ у м. Ужгороді.
Протягом січня - серпня 2013 року до інспекції надійшло на розгляд 45 письмових звернень (у т.ч. 3 колективні), що на 7 звернень більше порівняно з аналогічним періодом 2012 року. Найчастіше у своїх заявах громадяни зверталися щодо роз’яснення окремих норм чинного податкового законодавства, а також інформували про факти порушення податкового законодавства. Також керівництво інспекції приділяє особливу увагу особистому спілкуванню з громадянами. Саме таке спілкування допомагає створити відчуття взаємоповаги, взаєморозуміння та захищеності. Так, посадовими особами ДПІ у м. Ужгороді протягом січня-серпня 2013 року проведено 48 особистих прийомів громадян. Найактуальнішим за цей період було питання щодо порядку отримання податкової знижки по податку з доходів фізичних осіб. Крім того, ДПІ у м. Ужгороді забезпечує доступ громадян до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», який визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес. Так, у січні-серпні 2013 року до ДПІ у м. Ужгороді надійшло 5 запитів на інформацію, на які надано вичерпні відповіді у встановлений законодавством термін.
Нагадуємо, що звернення громадян та запити на публічну інформацію можна подати за адресою: 88000, м. Ужгород, вул. Духновича, 2, Зал №3 Центру обслуговування платників податків або за телефоном: 61-71-25.
02 вересня 2013, 9:18 Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України