Народний депутат України (фракція Партії Регіонів) Сергій Мошак вчора на виставці «Тур’євроцентр-2012» в Ужгороді висловив ідею щодо щодо популяризації бренду туристичних Карпат.
Парламентар завітав на ХІ за рахунком виставку-ярмарок, що репрезентує здобутки туристичної галузі краю. Народний обранець відзначив високий рівень організації та міжнародний склад учасників. «Приємно бачити на головному туристичному заході області не лише виробників і представників туристичних об’єктів Закарпаття, а й учасників з інших регіонів України та з сусідніх держав. Саме на таких спеціалізованих форумах налагоджуються корисні контакти,закладається фундамент для подальших професійних стосунків між учасниками туристичного ринку», - вважає Сергій Мошак.
Він також розповів, що побачив кілька цікавих підходів та ідей щодо популяризації тих чи інших туристичних брендів. «Мене зацікавила презентація бренду Волинь. З метою залучення більшої кількості туристів, було створено туристичну Волинь, або Велику Волинь, до якої включено Рівненську, Волинську, частину Житомирської, Тернопільської та Хмельницької областей. На мою думку, подібні об’єднання можна застосувати і стосовно Карпат, це лише збільшить привабливість нашого регіону для туристів», - зазначив парламентар, повідомляє Zaholovok.
."ТУР’ЄВРОЦЕНТР-ЗАКАРПАТТЯ 2012" вітає гостей в Ужгороді (ФОТО)
15 вересня 2012, 8:37 KARPATNEWS.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України