Сергій Мошак: Популяризація бренду Карпат лише додасть привабливості регіону для туристів

foto

Народний депутат України (фракція Партії Регіонів) Сергій Мошак вчора на виставці «Тур’євроцентр-2012» в Ужгороді висловив ідею щодо щодо популяризації бренду туристичних Карпат.

Парламентар завітав на ХІ за рахунком виставку-ярмарок, що репрезентує здобутки туристичної галузі краю. Народний обранець відзначив високий рівень організації та міжнародний склад учасників. «Приємно бачити на головному туристичному заході області не лише виробників і представників туристичних об’єктів Закарпаття, а й учасників з інших регіонів України та з сусідніх держав. Саме на таких спеціалізованих форумах налагоджуються корисні контакти,закладається фундамент для подальших професійних стосунків між учасниками туристичного ринку», - вважає Сергій Мошак.

Він також розповів, що побачив кілька цікавих підходів та ідей щодо популяризації тих чи інших туристичних брендів. «Мене зацікавила презентація бренду Волинь. З метою залучення більшої кількості туристів, було створено туристичну Волинь, або Велику Волинь, до якої включено Рівненську, Волинську, частину Житомирської, Тернопільської та Хмельницької областей. На мою думку, подібні об’єднання можна застосувати і стосовно Карпат, це лише збільшить привабливість нашого регіону для туристів», - зазначив парламентар, повідомляє Zaholovok.

."ТУР’ЄВРОЦЕНТР-ЗАКАРПАТТЯ 2012" вітає гостей в Ужгороді (ФОТО)


15 вересня 2012, 8:37
KARPATNEWS.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України

Сподобалась новина? Підтримай KarpatNews натиснувши "Подобається"!

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.