Виборці у місті і селі мають різні пріоритети відносно передвиборчих ініціатив кандидатів в народні депутати.
Про це повідомив директор Інституту досліджень регіонального розвитку України Сергій Дем'янов на прес-конференції.
"За результатами проведеного опитування, ми виявили досить суттєву різницю між очікуваннями жителів міста і села. У місті меншою мірою, ніж у селі, очікують на якісь матеріальні речі, типу роздавання продовольчих наборів, проведення якихось ремонтів", - зазначив Дем'янов.
За словами експерта, для жителів міста найбільш цікавими виявилися проекти, пов'язані з організацією безкоштовних юридичних консультацій - 78%, тоді як у селі - це проекти щодо отримання матеріальної допомоги - 67% опитаних (63% - для міста). При цьому у прямому отриманні грошей зацікавлені 53% жителів міста і 66% селян.
Директор Інституту досліджень регіонального розвитку вважає, що "у великих містах найбільш ефективними будуть кампанії кандидатів, вибудувані на комунікаційних проектах, так звані ідеологічні кампанії, де ключова роль відводиться налагодженню каналів і майданчиків безпосереднього спілкування з виборцями".
Водночас, за словами експерта, село в силу різних причин більше зацікавлене у кампаніях організаційно-технологічного типу, в яких основні проекти спрямовані на формування структур розподілення матеріальних ресурсів і контролю їхнього використання.
В ході дослідження було опитано по 1200 респондентів з міст і сіл.
УКРІНФОРМ
14 вересня 2012, 16:36 KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України