Для поліпшення обслуговування пасажирів на вокзалах станцій Львів, Тернопіль, Рівне, Івано-Франківськ, Чернівці, Ужгород та Луцьк Львівської залізниці у спеціально виділених касах, які здійснюють друк проїзних документів, оформлених та оплачених через мережу Інтернет, встановлені сканери штрих-коду. Загалом на залізницях України сьогодні працюють 89 таких систем.
Таке нововведення дозволяє значно зменшити час обслуговування у квитковій касі для пасажира, який оформив проїзд за допомогою мережі Інтернет. Це третій етап введення на залізницях України електронного квитка, адже у 2008 році українці змогли замовити квиток у мережі, а пізніше і оплатити його за допомогою банківської картки.
Про алгоритм роботи розповіли у Головному пасажирському управлінні Укрзалізниці: «Роздрукований бланк-замовлення пред’являється касиру, штрих-код з бланка-замовлення зчитується сканером та передається безпосередньо до автоматизованої системи. Друк проїзного документа при зчитувані пристроєм здійснюється за умови непошкодженого роздрукованого штрих-коду. Якщо раніше касир квиткової каси при оформлені проїзних документів, придбаних через мережу Інтернет, на введення до системи вручну 16-значного номера замовлення витрачав більш однієї хвилини, то з появою сканерів ця процедура займатиме одну секунду та однозначно виключить ймовірність похибки при вводі цифрового коду вручну».
Прес-служба Львівської залізниці
12 вересня 2012, 16:07 KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України