«Ощадбанк» запустив новий сервіс «IVR-актуалізація» для вкладників Ощадбанку колишнього СРСР.
Про це повідомив заступник голови правління банку Антон Тютюн.
«У вересні банк очікує на нову хвилю телефонних дзвінків. Щоб мінімізувати навантаження на телефонні лінії контакт-центру, а також зробити телефонне спілкування вкладника з банком більш швидким і зручним і введено IVR-сервіс», - сказав А.Тютюн.
За його словами, для отримання інформації щодо дати і часу проведення актуалізації за допомогою вказаного сервісу вкладникам необхідно зателефонувати за номером 0-800-212-000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044)364-21-21 (за тарифами «Укртелекому»), обрати меню «Автовідповідач» і прослухавши повідомлення, ввести інформацію про свою дату народження та цифрове значення номера паспорта. Лінія працює цілодобово.
А.Тютюн зазначив, що за статистикою понад 20% вкладників отримали дату і час проходження актуалізації за допомогою сайту «Ощадбанку» або SMS-повідомлення. IVR - це ще один сучасний банківський сервіс, який робить обслуговування клієнтів швидким та комфортним, додав він.
03 вересня 2012, 16:08 KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України