»Ощадбанк» запустив новий сервіс для колишніх вкладників

«Ощадбанк» запустив новий сервіс «IVR-актуалізація» для вкладників Ощадбанку колишнього СРСР.

Про це повідомив заступник голови правління банку Антон Тютюн.

«У вересні банк очікує на нову хвилю телефонних дзвінків. Щоб мінімізувати навантаження на телефонні лінії контакт-центру, а також зробити телефонне спілкування вкладника з банком більш швидким і зручним і введено IVR-сервіс», - сказав А.Тютюн.

За його словами, для отримання інформації щодо дати і часу проведення актуалізації за допомогою вказаного сервісу вкладникам необхідно зателефонувати за номером 0-800-212-000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044)364-21-21 (за тарифами «Укртелекому»), обрати меню «Автовідповідач» і прослухавши повідомлення, ввести інформацію про свою дату народження та цифрове значення номера паспорта. Лінія працює цілодобово.

А.Тютюн зазначив, що за статистикою понад 20% вкладників отримали дату і час проходження актуалізації за допомогою сайту «Ощадбанку» або SMS-повідомлення. IVR - це ще один сучасний банківський сервіс, який робить обслуговування клієнтів швидким та комфортним, додав він.


03 вересня 2012, 16:08
KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України

Сподобалась новина? Підтримай KarpatNews натиснувши "Подобається"!

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.