Очима журналістів та спалахом фотоапарату – про реальний стан комплексу.
Скандальний факт продажу ресторанного комплексу «Корона» продовжує турбувати громадськість міста над Ужем. Цього тижня кореспонденти «Закарпатки» вирішили самі заглянути до об’єкту, абина власні очі побачити, в якому він стані, а також розібратися в питанні, чому так дешево продали нерухомість у самому серці Ужгорода.
Це справді було нелегко – домовитися про зустріч із тими людьми, які офіційно придбали «Корону». Але, тим не менше, вдалося. Враження, які склалися від екскурсії по комплексу, насправді шокували. Ми вже передбачаємо, що будуть «друзі-колеги», які скажуть, мовляв,«Закарпатка» стала на бік покупця, але після оглядин – принаймні морально це справді так. Бо те, до чого довела міська влада (різні мери всіх каденцій!) та орендарі цю перлину архітектури, – просто жах!
Подаємо всього кілька коментарів (принципово редакція не робитиме жодних висновків – хай їх зроблять наші читачі!) та найпоказовіших фото.
Отже, як розповів Андрій Захарченко, директор фірми ТОВ «Проект Готель Консалтінг ЛТД», яка придбала комплекс, мас-медіа пишуть, що загальна площа ресторанного комплексу становить 4000 м2. Насправді вона набагато менша –2850 квадратних метрів.
Зі слів А. Захарченка, найнесправедливішими є звинувачення ЗМІ щодо вартостіквадратного метра («Закарпатка» теж так писала. – Авт.) – 200 доларів США.«Не можна за однаковою шкалою оцінювати приміщення, – вважає директор. – Приміром, підвал, склад, кімнати чи горище можуть мати різне функціональне навантаження, використовуватися чи ні, а тому з огляду на це й треба розраховувати ціну. Відтак вона диференційована й коливається від 1000 дол. США за м2 (фасадна частина) до 200 дол. /м2 за те, що залишилося від тераси (на фото внизу справа)».
Це – пояснення директора, ми ж заглянемо до проекту: яка користь із того Ужгороду тагромаді? Отже, згідно з документами, для реалізації проекту «Арт-бізнес центру «Корона» (як прописано в бізнес-плані) власник має вкласти такі кошти: 8 млн. гривень – викуп, така ж сума – обов’язкові інвестиції (згідно з умовами приватизації) у реставрацію, ще не менше 25 мільйонів гривень потрібно вкласти в облаштування.
Для функціонування комплексу власник планує працевлаштувати близько 50 осіб різних спеціальностей із зарплатою 400 – 500 доларів на місяць, залежно від займаної посади та дохідності. «Прибутковість центру залежить від багатьох чинників, але переважно проект розрахований не тільки на економічний інтерес, а насамперед – на соціальний капітал від появи такого закладу в Ужгороді. Це однозначно підвищитькультурний статусобласного центру Закарпаття середміст Центральної Європи. Значну частину доходу має принести проведення виставок із наступним продажем картин за участі поціновувачів мистецтва з країн ЄС, а також дилерів та агентів, що формують колекції для поважних людей. Те ж саме й із організацією модних показів одягу з реалізацією експонатів у бутиках».
Андрій Захарченко наголошує: у разі невиконання покупцем (себто фірмою, яку він очолює) цих умов мерія може ставити питання про розривання договору!
Але це – розмови, які можна буде підняти з архіву,в тому числі й нашої газети,в майбутньому. Наразі ж подаємо фото, які найкраще ілюструють руїну, в яку перетворилася славетна колись «Корона». Напевно,світлиниговорять самі за себе – чи треба було взагалі «Корону» продавати і наскільки давно це вже треба було зробити…
Галина СОЛОДКА, "Закарпатська правда"
Ужгородську "Корону" продали за 8 мільйонів гривень
19 серпня 2012, 14:17 KARPATNEWS.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України