УЦОЯО: ЗНО з математики складали немотивовані вступники
В Українському центрі оцінювання якості освіти вважають, що цьогорічні результати ЗНО з математики, які отримали вступники до вишів, пояснюються тим, що значна частка абітурієнтів не мала намірів використовувати цей результат для вступу
Про це йдеться у коментарі УЦОЯО з приводу обговорення у суспільстві результатів ЗНО з математики, за результатами якого 31 % учасників тестування не змогли набрати понад 9 тестових балів з 67 можливих, пише Освіта.ua.
Водночас в Українському центрі оцінювання якості освіти наголошують, що встановлений пороговий бал для тесту ЗНО з математики є адекватним.
«Пороговий бал з математики 2021 року адекватний і дає змогу відсікти найменш підготовлених вступників, які не будуть у змозі навчатися в закладах вищої освіти, де математика є визначальною», – повідомляють в УЦОЯО.
Також в УЦОЯО, посилаючись на думку експертів, наголошують, що завдання сертифікаційної роботи з математики є посильними для здобувачів повної загальної середньої освіти.
«Окрім цього, в зошитах із тестовими завданнями було розміщено довідкові матеріали (зокрема, формули), на які під час виконання завдань могли спиратися учасники», – зазначають у Центрі.
Разом з тим, в Українському центрі оцінювання якості освіти не стали стверджувати, що результати з математики цьогорічних учасників ЗНО значно погіршилися, мотивуючи свої висновки тим, що не всі учасники цьогорічного ЗНО з математики потребували результату, необхідного для вступу до закладів вищої освіти.
«Очевидно, що значна частка випускників вибрала тестування з математики, попри відсутність намірів використовувати результат для вступу», – вважають в Українському центрі оцінювання якості освіти.
Як відомо, тест профільного рівня з математики, результати якого необхідно надати до приймальних комісій, містив 34 завдання, за виконання яких учасник мав можливість отримати 67 балів.
Пороговий бал тесту був встановлений на рівні 10 тестових балів. Мінімальний поріг тесту не змогли подолати 31 % вступників до закладів вищої освіти.