Через проблеми з електронними кабінетами абітурієнтам дозволили паперові заяви у виші
Дозвіл надається лише тим, хто з технічних причин не може зареєструвати кабінет, наявність проблеми треба підтвердити у присутності представника приймальної комісії.
Міністерство освіти і науки України дозволило абітурієнтам подавати заяви до вишів у паперовій формі. Дозвіл стосується лише тих, хто з технічних причин не може створити електронні кабінети, повідомляє прес-служба Міністерства.
Відповідний лист Міністерства було розіслано керівникам ВНЗ України. Дозвіл набув чинності 15 липня цього року.
"З 15 липня 2017 року абітурієнти можуть подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії ВНЗ буде перевірена неможливість створення електронного кабінету. За результатами робочого дня приймальна комісія вишу має надсилати до ДП "Інфоресурс" таблицю встановленого зразка з даними вступників", - йдеться у повідомленні МОН.
У Міністерстві наголосили на тому, що дане рішення має полегшити вступ тих абітурієнтів, які зараз мають проходити творчі конкурси, але через запровадження нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників мають проблеми технічного характеру. Як зазначають у відомстві, наразі фіксуються окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов'язані з розбіжностями в реєстраційних даних.
"Водночас підкреслюємо, що можливість подання паперових заяв поширюється лише на тих вступників, які через певні неспівпавдіння в системі не можуть зареєструвати електронні кабінети. Якщо ж кабінет уже успішно створено, але є проблеми з подачею заяв, необхідно звернутися до сервісу підтримки з питань реєстрації", - резюмували у Міністерстві.