Ужгородський «Водоканал» переходить на новий сервіс обслуговування
За принципом роботи «єдиного вікна», усі відділи комунального підприємства, що обслуговують споживачів, працюватимуть в єдиному місці.
Якщо раніше ужгородці, що приходили вирішити питання водопостачання та водовідведення могли витратити на це навіть годину, то тепер цей час займатиме не більше 2-10 хвилин. «Абонент, будь то фізична чи юридична особа, отримуватиме якісну послугу в одному місці. Щоб людям не потрібно було ходити між поверхами Водоканалу, шукати потрібні відділи, ми все помістили в одне місце. Впродовж місяця буде остаточно налагоджено всю роботу», – повідомив директор підприємства Станіслав Карташов.
За останні півроку КП «Водоканал м. Ужгород» провів заміну насосного обладнання, аварійних мереж, тому за 2 місяці підприємство планує підключити все населення Ужгорода до цілодобового водопостачання. Наразі лише 8 тисяч абонентів отримують воду за графіком та й то лише тому, що заборгованість фізичних осіб за спожиті послуги вкрай висока. Чим дисциплінованіше ужгородці будуть платити за послуги, тим швидше Водоканал зможе забезпечити водою нон-стоп усі помешкання міста.