Інформація щодо отримання соціальної підтримки: як пройти процес оформлення.
Громадяни України і далі отримують свої пенсії та різноманітні соціальні допомоги. Іноді тим, хто користується соціальною підтримкою, потрібно оформити довідку щодо цих виплат. У Головному управлінні Пенсійного фонду України (ПФУ) в Закарпатті надали інформацію про процедуру отримання такої довідки.
У Фонді пояснили, що довідка про отримання / неотримання того чи іншого виду соціальної допомоги видається територіальним органом ПФУ на підставі особистого звернення людини чи її законного представника.
При подачі заявки необхідно надати паспорт або інший документ, що підтверджує особу, а також реєстраційний номер облікової картки платника податків. У разі потреби, слід також представити документ, що засвідчує повноваження законного представника.
"Довідка може видаватися людині під час звернення (того ж дня) або надсилатися поштою / електронною поштою, чи через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України", - йдеться у повідомленні.
У ПФУ додали, що на електронну пошту довідка надсилається у зашифрованому вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (за наявності сертифіката шифрування заявника).
Раніше в пресцентрі Міністерства соціальної політики, сім'ї та єдності повідомили, у яких випадках можуть відмовити в наданні базової соціальної допомоги.