Українці стали більше купувати планшети
В основному обирають недорогий сигмент
За підсумками 2014 року український ринок планшетних комп'ютерів зріс на 3,5% у кількісному вираженні, але скоротився на 23% у грошовому.
Про це йдеться у прес-релізі компанії IDC.
Так, згідно з оцінками аналітиків, обсяг поставок планшетів в Україні в період з жовтня по грудень становив 355,6 тисяч штук, що на 1,4% нижче показників 2013 року.
"Однак, за підсумками всього 2014 року ринок планшетних комп'ютерів зріс на 3,5% у кількісному вираженні (до 1,185 млн штук), але скоротився на 23% в грошовому - за рахунок значного зсуву попиту до більш дешевих моделей", - йдеться в повідомленні.
В результаті аналітиками зафіксовано збільшення поставок пристроїв категорії "white-box", частка яких зросла до 22%, хоча роком раніше вона не перевищувала 8%.
У структурі поставок четвертого кварталу на пристрої, вартістю менше 150 доларів, довелося 62% ринку (проти 12% в Q4 2013), причому, половину з них становили моделі ціною до 100 доларів.
Як відзначають в IDC, в силу подальшого зниження купівельної спроможності українців тенденція збільшення частки моделей нижнього цінового сегмента збережеться і в 2015 році.
Також наголошується, що ринок планшетів Центральної та Східної Європи за підсумками 2014 року в кількісному вираженні зріс на 4,4%, хоча найбільші країни регіону прозвітували негативною динамікою: Росія (-5%), Польща (-2,9%).
"Уповільнення темпів зростання ринку стало наслідком збільшення популярності смартфонів з великими екранами, уповільнення циклу оновлення планшетів і загостреною конкуренцією з недорогими ноутбуками на ОС Windows 8.1 with Bing", - йдеться у прес-релізі.
International Data Corporation - провідний світовий постачальник експертної аналітики, консультаційних послуг і організатор заходів на ринку інформаційних технологій і послуг, телекомунікацій та споживчої техніки.
За матеріалами Економічна правда