В головному управлінні юстиції Закарпаття конкурс на заміщення вакантних посад

foto

Міністерством юстиції України 10 лютого 2015 року оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:

    ·         заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області з питань державної виконавчої служби – начальника управління державної виконавчої служби;

·         заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області з питань державної реєстрації – начальника управління державної реєстрації;

До участі в конкурсі на вищевказані посади запрошуються громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на державній службі та/або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менш як п’ять років.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Міністерства юстиції такі документи:

·         заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;

·         заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

·         дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

·         копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

·         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

·         копію документа, який посвідчує особу (паспорт);

·         копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

·         довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається Департаментом кадрової роботи та державної служби.

З метою перевірки знань кандидатів на посади керівних працівників головних територіальних управлінь юстиції, Міністерством юстиції запроваджено добровільне тестування.

Для участі у добровільному тестуванні особі необхідно заповнити та подати анкету.

Документи для участі у конкурсному відборі та анкети для участі у добровільному тестуванні приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства.

Документи та анкети приймаються за адресою: м. Київ, вул. Городецького, буд. 13, каб. № 105.

Анкету для участі у добровільному тестуванні можна надіслати на електронну скриньку [email protected]

Телефон для довідок: 271-17-25.

Головне управління юстиції в Закарпатській області


Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.