26% електронних платежів припадає на мобільні пристрої
Сьогодні покупці все частіше оплачують продукцію за допомогою свого смартфона. При цьому темпи зростання обсягів мобільних платежів в мережі Інтернет вже перевищили традиційні покупки зі стаціонарного комп'ютера
Згідно із даними, опублікованими платіжною системою Adyen, незабаром мобільна комерція перевищить обсяги покупок, що здійснюються в звичайних інтернет-магазинах.
Індекс мобільних платежів, який компанія Adyen склала виходячи з переваг своїх клієнтів, дорівнює 26%. Саме стільки електронних платежів здійснюється за допомогою мобільних пристроїв.
Частка мобільних платежів вперше перетнула позначку 25% з моменту початку дослідження. Adyen щоквартально фіксує індекс мобільних платежів з червня 2013 р.
Комерційний директор Adyen прокоментував результати дослідження, зазначивши, що підвищення кількості мобільних розрахунків вдалося добитися за рахунок успіху в різних секторах електронної торгівлі, у тому числі роздрібних продажах, покупці квитків, ігор, і навіть цифрового контенту.
Керівник відзначив, що в першому кварталі все більше підприємств, які тільки виходять на ринок електронної комерції, воліють спочатку розробляти мобільну версію електронного майданчика.
Найчастіше користувачі здійснюють покупки в інтернеті з пристроїв Аpple.Так, на долю iPad припадає 34% від загальної суми покупок, а iPhone використовують для оплати товарів в інтернеті в 32,3% випадків. Телефонами Android оплачують тільки 25,3% онлайн-угод. Тим не менш, це істотне зростання для смартфонів на базі цієї ОС, оскільки ще рік тому, в четвертому кварталі 2013 р. показник не перевищував 20%.
Автори дослідження відзначають, що ринок електронної комерції стає ще більш мобільним.
ПейСпейс