Закарпатські «фіскали» повідомляють про оновлення сертифікатів
Для електронного документообігу з фіскальною службою документи старого зразка не дійсні
Починаючи з 1 грудня 2014 року для забезпечення безперешкодного обміну документами з ДФС потрібно використовувати оновлені сертифікати ДФС.
Підписання повідомлень ДФС (квитанцій, інформаційних розсилок тощо) здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису – ДФС ОТРИМАНО_1.cer.
Шифрування звітності, договорів здійснюється сертифікатом – ДФС ОТРИМАНО_2.cer.
Єдина адреса Інформаційного порталу ДФС України – залишається незмінною: [email protected]
Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області