Закарпатці вже отримали понад 2900 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету

Щоб отримати довідку про відсутність заборгованості, платник має подати заяву за основним місцем обліку. Ця заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів цієї Довідки.

У заяві зазначається найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) платник подаватиме Довідку. Органи доходів і зборів видають довідку або відмовляють у її видачі протягом 5 робочих днів з дня надходження заяви.

 
Довідки можливо отримати через сервіс «Електронний кабінет платника»: платник надсилає заяву, підписану електронним цифровим підписом, за основним місцем обліку. Після опрацювання заяви сформований документ (Довідка або Відмова) в 5-дений термін автоматично надсилається платнику в Електронний кабінет платника податків.
 
Як повідомляє ГУ Міндоходів у Закарпатській області, загалом з початку року у відділеннях податкових інспекції та в Центрах обслуговування платників Закарпаття видано 2919 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів.
 
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Закарпатській області

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.