»Адміністративна» податкова новина з «мінерального району Закарпаття»
За 5 місяців свалявцям видано 1845 карток платника податків, 133 довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи, 50 довідок про взяття на облік платника податків, 45 довідок про відсутність заборгованості перед бюджетом, 6 свідоцтв платника єдиного податку, зареєстровано 88 книг обліку розрахункових операцій та 36 розрахункових книжок.
Протягом 5–ти місяців 2014 року фахівцями Центру обслуговування платників Свалявської ОДПІ надано 2291 адміністративну послугу. Свалявцям видано 1845 карток платника податків, 133 довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи, 50 довідок про взяття на облік платника податків, 45 довідок про відсутність заборгованості перед бюджетом, 6 свідоцтв платника єдиного податку, зареєстровано 88 книг обліку розрахункових операцій та 36 розрахункових книжок.
Для платників податків в ЦОП оформленні інформаційні та тематичні стенди, де можна ознайомитися із переліком адміністративних послуг, зразками заповнення заяв, роз’ясненнями податкового законодавства та іншими інформаційними матеріалами.
У ЦОП працівниками структурних підрозділів Свалявської ОДПІ надаються консультації усно та в телефонному режимі за номерами: 2-45-07, 2-44-68.
Також, у приміщенні Центру проводиться прийом документів на виготовлення безкоштовних ключів – електронних цифрових підписів.
Нагадуємо, що Центр обслуговування платників працює без перерви на обід за таким графіком: у понеділок , середу, п’ятницю – з 9.00 до 18.00год.; у вівторок та четвер – з 9.00 до 20.00год.; у суботу – з 9.00 до 16.00год.; неділя – вихідний.
За матеріалами Свалявської ОДПІ
Головного управління Міндоходів у Закарпатській області