Закарпатський Порошенко у «гірлянді» виборчих порушень!
Karpatnews.in.ua нагадує, що згідно з частиною 10 статті 64 Закону України «Про вибори Президента України», у друкованих ЗМІ «політична реклама повинна бути відокремлена від інших матеріалів і означена як така». У газеті Закарпатської облради та ОДА "Новини Закарпаття" цю вимогу проігнорували...
У газеті Закарпатської обласної ради та облдержадміністрації «Новини Закарпаття» передвиборча агітація не маркована відповідною позначкою.
Зокрема, як фіксують спостерігачі ОПОРИ, у № 47-48 від 3 травня розміщена публікація «Схід – тонка справа» із зображенням кандидата у Президенти С. Тігіпка. Зміст публікації – тези із передвиборчої програми С. Тігіпка. Головний редактор видання Віталій Ящищак зазначив, що ця публікація «надрукована на підставі угоди, укладеної із розпорядником виборчого фонду кандидата в Президенти України Сергія Тігіпка, і оплаченого в установленому порядку рахунка».
Згідно з частиною 10 статті 64 Закону України «Про вибори Президента України», «політична реклама повинна бути відокремлена від інших матеріалів і означена як така». У муніципальній газеті цю вимогу проігнорували.
Подаючи інформацію про подробиці візиту П. Порошенка до Закарпатської області, позначку «політична реклама» у відповідних матеріалах на цю тему зробили муніципальна газета «Вісті Ужгородщини» та комерційні – «Закарпатська правда» і «Срібна Земля-Фест». З іншого боку, газета «Новини Закарпаття» інформацію із ознаками політичної агітації про П. Порошенка подала як звичайний публіцистичний матеріал.
Також у газеті «Новини Закарпаття» у кожному номері подаються матеріали, які мають ознаки прихованої агітації за П. Порошенка. Зокрема, у № 43-44 від 19 квітня розміщено публікацію «Вперше з 1991 року Президента можуть обрати в один тур». У матеріалі із посиланням на політичного експерта В. Шлінчака наводиться думка про важливість обрання Президента у першому турі; претендентом на таку роль є саме П. Порошенко; факт обрання Президентом у першому турі є економією бюджетних грошей.
На питання про умови появи цих матеріалів у газеті, головний редактор В. Ящищак зазначив: «Публікації з-поміж багатьох інших безоплатно були запропоновані редакції їх авторами. Чим ми і скористалися за відсутності місцевої аналітики».
ОПОРА