Закарпатський Порошенко у «гірлянді» виборчих порушень!

foto

Karpatnews.in.ua нагадує, що згідно з частиною 10 статті 64 Закону України «Про вибори Президента України», у друкованих ЗМІ «політична реклама повинна бути відокремлена від інших матеріалів і означена як така». У газеті Закарпатської облради та ОДА "Новини Закарпаття" цю вимогу проігнорували...

У газеті Закарпатської обласної ради та облдержадміністрації «Новини Закарпаття» передвиборча агітація не маркована відповідною позначкою.

Зокрема, як фіксують спостерігачі ОПОРИ, у № 47-48 від 3 травня розміщена публікація «Схід – тонка справа» із зображенням кандидата у Президенти С. Тігіпка. Зміст публікації – тези із передвиборчої програми С. Тігіпка. Головний редактор видання Віталій Ящищак зазначив, що ця публікація «надрукована на підставі угоди, укладеної із розпорядником виборчого фонду кандидата в Президенти України Сергія Тігіпка, і оплаченого в установленому порядку рахунка».  

Згідно з частиною 10 статті 64 Закону України «Про вибори Президента України», «політична реклама повинна бути відокремлена від інших матеріалів і означена як така». У муніципальній газеті цю вимогу проігнорували.

Подаючи інформацію про подробиці візиту П. Порошенка до Закарпатської області, позначку «політична реклама» у відповідних матеріалах на цю тему зробили муніципальна газета «Вісті Ужгородщини» та комерційні – «Закарпатська правда» і «Срібна Земля-Фест». З іншого боку, газета «Новини Закарпаття» інформацію із ознаками політичної агітації про П. Порошенка подала як звичайний публіцистичний матеріал.

Також у газеті «Новини Закарпаття» у кожному номері подаються матеріали, які мають ознаки прихованої агітації за П. Порошенка. Зокрема, у № 43-44 від 19 квітня розміщено публікацію «Вперше з 1991 року Президента можуть обрати в один тур». У матеріалі із посиланням на політичного експерта В. Шлінчака наводиться думка про важливість обрання Президента у першому турі; претендентом на таку роль є саме П. Порошенко; факт обрання Президентом у першому турі є економією бюджетних грошей.

На питання про умови появи цих матеріалів у газеті, головний редактор В. Ящищак зазначив: «Публікації з-поміж багатьох інших безоплатно були запропоновані редакції їх авторами. Чим ми і скористалися за відсутності місцевої аналітики». 

2014 05 21 Porosenko2

2014 05 21 Poroshenko

2014 05 21 Poroshenko1

2014 05 21 Tihipko

ОПОРА


Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.