Губернатор Закарпаття: Новий тунель у Бескидах дозволить удвічі збільшити кількість поїздів (+ФОТО)
Як уже повідомляв Karpatnews.in.ua, сьогодні залізничники почали реалізацію масштабного будівельного проекту - будівництва двоколійного Бескидського тунелю у Карпатах.
" Бескидський тунель значно поліпшить залізничне сполучення між Закарпаттям та іншими регіонами України" — про це голова Закарпатської ОДА Олександр Ледида розповів журналістам у п’ятницю, 22 листопада, під час офіційного початку будівництва на перегоні Бескид-Скотарське на межі Львівської та Закарпатської областей.
– Це справді знакова подія для всієї України, адже цим маршрутом перевозиться чи не половина вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи. Для Закарпаття початок будівництва Бескидського тунелю довгоочікуваний. Новий тунель дозволить удвічі збільшити кількість поїздів та значно скоротити час їх слідування. За час будівництва у навколишніх населених пунктах будуть реалізовуватися і соціальні проекти, що стосуватимуться ремонту, будівництва доріг, іншої інфраструктури, - зазначив Олександр Ледида.
Нині на об’єкті завершено підготовчі роботи. На це витрачено 122 мільйони гривень. Зведено під’їзні дороги, мережі електропостачання, технологічні мережі, від’їзні колії. Для працівників, які працюють на об’єкті, збудовано гуртожиток, їдальню, адмінкорпус.
- Сьогодні стартувало будівництво наймасштабнішого інвестиційного проекту для двох західних областей та Львівської залізниці, яка обслуговує 7 регіонів. Понад 2 мільярди гривень буде залучено на виконання всіх робіт. Завершити плануємо у 2016 році, - зазначив начальник Львівської залізниці Богдан Піх.
Нагадаємо, сьогодні залізничники почали реалізацію масштабного будівельного проекту - будівництва двоколійного Бескидського тунелю. Його прокладуть за тридцять метрів від старого, котрим потяги курсують сьогодні. Тунель довжиною у майже 1,8 км проляже на глибині 182 метри від поверхні Бескидського хребта та буде обладнаний сучасною технікою. Також, аби забезпечити пересування персоналу та можливість евакуації людей, між старим та новим тунелями зведуть три переходи. Будівництво двоколійного тунелю дозволить збільшити пропускну спроможність з 47 до 100 пар поїздів на добу та скоротить час проходження цього залізничного відрізку на третину.
Прес-центр ОДА