По мнению работников Миндоходив, росту востребованности государственных сервисов в области электронного документооборота способствуют разветвленная инфраструктура обслуживания и бесплатность всех предоставляемых услуг.
Всього протягом січня-липня Центром сертифікації в області видано 8784 ключі електронного-цифрового підпису. В минулому році за цей же період за безкоштовними електронними ключами звернулися майже 500 закарпатських платників. Серед них - юридичні особи, фізичні особи-підприємці та громадяни. Однак, за статистикою Головного управління Міндоходів у Закарпатській області, найактивнішими користувачами послуг центру залишаються фізичні особи. За сім місяців поточного року цифровий підпис отримали 7033 платники цієї категорії і 1751 ключ - юридичні особи.
На думку працівників Міндоходів, зростанню затребуваності державних сервісів у галузі електронного документообігу сприяють розгалужена інфраструктура обслуговування та безкоштовність всіх надаваних послуг.
Приділивши не більше 25 хвилин свого часу громадянин чи суб’єкт господарювання стає власником ключа електронного цифрового підпису. Для цього фахівцям Центру сертифікації необхідно надати всі потрібні для реєстрації та видачі сертифікату документи. Важливо й те, що за допомогою електронного цифрового підпису, який видає Міністерство доходів і зборів, можна звітувати в режимі он-лайн не лише до органів відомства, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду.
Всю необхідну інформацію стосовно видачі посилених сертифікатів відкритих ключів та безкоштовне програмне забезпечення можна знайти на сайті: http://www.cskidd.gov.ua.
Головне управління Міндоходів у Закарпатській області
22 серпня 2013, 18:05 Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України