Аналіз дзвінків, які надходять до Урядового контактного центру, засвідчує про зростання довіри людей до такого засобу зв'язку із владою. Про це сказав журналістам віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул після проведення "прямої лінії" із громадянами, які зателефонували до Урядового контактного центру.
"Довіра людей до "гарячої лінії" зростає. Зараз надходить біля 2 тисяч дзвінків на день. Із початку року надійшло понад 260 тисяч дзвінків. У 1,8 рази збільшилася їх кількість в порівнянні із минулим роком. Це свідчить про те, що ефективність "гарячої лінії" вселяє довіру і допомагає вирішувати питання", - сказав Вілкул.
Організацію роботи такої форми зв'язку між владою та суспільством віце-прем'єр назвав усталеною європейською практикою, повідомляє кореспондент Укрінформу..
"При цьому дуже важливо, щоб була, по-перше, можливість поставити питання, а по-друге - отримати зворотню відповідь. Кращою практикою є коли питання знімається лише за умови вирішення на сто відсотків", - переконаний він.
На уточнююче запитання кореспондента Укрінформу щодо кількості повторних дзвінків, віце-прем'єр відповів, що їх наразі близько 10%.
"Всі вони беруться на особливий контроль місцевими органами влади та міністерствами", - сказав урядовець.
За його словами, майже 90% питань, які надходять на гарячу лінію, вирішуються. Найбільша кількість звернень стосуються соціального захисту та роботи підприємств комунального господарства.
"У 2014 році буде розширено спектр послуг і ряд нових сервісів. Зокрема, будуть надаватися консультації з адміністративних послуг, які надає держава. І це буде переходити також в цілодобовий режим", - пообіцяв Вілкул.
02 серпня 2013, 14:46 Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України