Створення магістралі безперервного руху триває в Києві з 2010 року. В рамках проекту було введено в експлуатацію 5 об’єктів.
«Без розвитку дорожньої мережі неможливий розвиток міста. Уряд допомагає Києву створити автомагістраль безперервного руху від Столичного шосе до Оболоні. Вже збудовано 5 об’єктів, наразі створюється останній 6-ий об’єкт – транспортна розв’язка на Поштовій площі. Повністю роботи мають бути завершені до кінця року. 8 серпня буде відкрито рух по тунелю на Поштовій площі», - сказав Олександр Вілкул під час робочої наради на об’єкті реконструкції транспортної розв’язки на Поштовій площі у Подільському районі міста Києва.
Створення магістралі безперервного руху триває в Києві з 2010 року. В рамках проекту було введено в експлуатацію 5 об’єктів. У 2010 році було збудовано естакаду по вул. Набережно-Хрещатицькій та відкритий повноцінний рух по Гаванському мосту, який з’єднує Рибальський острів з Подолом. А також були відкриті 4 транспортні розв’язки - біля станції метро «Дніпро» у Печерському районі (2011 р), на примиканні проспекту Науки до Столичного шосе у Голосіївському районі (1 черга – у 2011 р), на перетині бульвару Дружби народів та Наддніпрянського шосе у Печерському районі (2012 р) та на примиканні Дніпровського узвозу до Набережного шосе у Печерському районі (2012 р).
Для забезпечення високого швидкісного режиму на магістралі та безупинного руху автотранспорту, протягом всієї траси було прибрано світлофори.
«Загалом на створення цих п’яти об’єктів державою було виділено понад 800 млн грн», - сказав Олександр Вілкул.
Наразі триває реконструкція шостого об’єкту магістралі безперервного руху - транспортної розв’язки на Поштовій площі у Подільському районі Києва, яка збільшить пропускну спроможність цього вузла з 85 до 110 тис. автомобілів на добу.
Проектом передбачено будівництво естакади лівоповоротного з’їзду з Володимирського узвозу на Набережно-Хрещатицьку вулицю довжиною 385 м, та шириною 10,5 м. А також – введення в експлуатацію 2-х тунелів по Набережному шосе довжиною 170 м та шириною 15 м у напрямку Подолу (3 смуги) та 19 м - в напрямку мосту «Метро» (4 смуги).
«В рамках цього проекту також передбачена реконструкція історичної частини Поштової площі, що дасть можливість вільного проходу людей до Дніпра та прогулянкових катерів. Після реконструкції та благоустрою Дніпровська Набережна стане місцем культурного відпочинку для жителів та гостей столиці», - сказав Олександр Вілкул.
Загальна вартість проекту становить 426,2 млн. грн. «Для реконструкції транспортної розв’язки на Поштовій площі використовується механізм співфінансування 50/50, за яким половину вартості проекту надає Уряд, а інша половина коштів надходить з місцевого бюджету», - сказав Олександр Вілкул.
Вже завершено 1-ий етап реконструкції розв’язки, що забезпечило безперебійний проїзд автомобільного транспорту по естакаді з вул. Володимирський узвіз на вул. Набережно-Хрещатицьку (відкрито рух 25 травня 2013 року). Роботи 2-го та 3-го етапу планується завершити до кінця 2013 року.
«Реконструкція транспортної розв’язки здійснюється із використанням новітніх технологій та сучасних матеріалів, в першу чергу, вітчизняного виробництва. Це сприяє розвитку вітчизняного виробника та створенню нових робочих місць», - сказав Олександр Вілкул.
Прес-служба Віце-прем'єр-міністра
30 липня 2013, 18:31 Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України