Оновлений логотип є вдосконаленою версією одного з перших варіантів, який розробила менеджер гурту Rock-H Ірина Янцо ще у 2010 році.
Волонтери розробили сучасний логотип та фірмовий стиль для найпопулярнішого фестивалю Закарпаття. Пропозицію схвалив оргкомітет.
Оновлений логотип є вдосконаленою версією одного з перших варіантів, який розробила менеджер гурту Rock-H Ірина Янцо ще у 2010 році. За її словами, ідея створити логотип фестивалю вина була вторинною, першою була пісня «Вінко червеноє», яку фронтмен гурту Віктор Янцо написав на початку 2009 року і яка стала гімном фестивалю.
Вдосконалювати логотип взявся дизайнер Олег Олашин з Ужгорода: «Взявши за основу логотип Ірини, потрібно було усунути найбільш очевидні недоліки та привести його у відповідність до певних технічних вимог. Основна проблема полягала в низькій читабельності напису «Червене вино», який був затиснутий зверху і знизу графічними елементами. Ця проблема тягнула за собою, як наслідок, інші. Наприклад, шрифтова частина дублювалась за допомогою додаткового напису, що був винесений за межі графічного знаку. Також були занепокоєння щодо грона винограду у вигляді завитків, які викликали асоціації з букетом троянд».
Відтак, ХІХ за ліком фестиваль «Червене вино» пройде з оновленою символікою, яку вже незабаром можна буде побачити на бордах, сіті-лайтах, газетах, соцмережах та сайтах.
Нагадаємо, що сам фестиваль відбудеться 12-14 січня – традиційно на Василя. Щороку на «Червене вино» з’їжджаються провідні винороби краю, а фестиваль відвідує близько 50 тисяч туристів.
28 грудня 2012, 9:46 KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України