Комбіноване -зручний і надійний спосібгальмування. Здійснюють йогопривключеній передачішляхомплавногозменшеннячастоти обертання колінчастого валуз одночасним використаннямгальма. Двигунприцьомуграє дуже важливу роль. Всім відомо, щонаслизькій дорозіюзнастаєпри найменшомунеобережномунатисненні на педаль гальма. У такій ситуаціїпершимизазвичайблокуються задні колеса, щоспричиняєзамет.
А що задні колесау багатьох автомобіляхпов'язаніз двигуном,цеможнавикористовувати, щобзробитигальмуванняплавним. Силиінерції обертовихдеталейдвигуна, зчеплення, коробки передачопираютьсярізкій зупинціітим самимзгладжуютьрезультатинеобережногогрубогонатискання на педаль гальма. Крімцієї«допомоги» двигунаприскиданні«газу», обертиколінчастого валузнижуються, чимчерезагрегати трансмісіїстворюєтьсяуповільнюючезусилля на колеса. Діючиразом здвигуном, водійвжетільки пригальмовує.
Під часпереривчастого гальмуванняводійсильнонатискає на педаль гальма, апотімнамежі юзамиттєвовідпускаєїї. Якщоколесаприцьомуі заблокувалися, топотім вони все одновстигаютьрозкрутитисяізнайти зчеплення здорогою. Післятогоякзамет абоюзприпиниться, слідповторитинатисканнянапедаль гальма, алевжетрохи слабше-це запобігаєблокуванню коліс. Притакому способігальмування водійбільш уважний, щоразу натискаючинапедаль.
Такіприйоми гальмуванняне дозволяютьколесампостійноковзати, тому гальмівний шляху автомобілябуде набагато коротшим. Варто відзначити і те, щоприцьому способігальмуванняповертати кермопотрібнотількинаетапі«відпустив», колипедаль гальмане натиснутаіколесавільно обертаються.Ізапам'ятайте:гальмо-кермо-гальмо-кермо- найефективніший спосібзупинкинаслизькій поверхніу поєднанні зодночаснимухиленням віднебезпекиукритичній ситуації. Такимчиномводійповністю контролюєавтомобіль, одночаснороблячинеобхідні маневриівтой же часгальмування.