Ескізи майбутньої весняної колекції вже активно обговорюються.
Надворі зима, а в магазині взуття досі видивляються босоніжки. Це відлуння літнього ажіотажу - тоді особлива модель сандаликів зчинила переполох серед модниць.
Придумала їх Лілія Пустовіт, яку давно вже прославило вишукане вбрання. Тепер - і взуття.
«Всі редактори і стилісти модних глянцевих журналів придбали ці босоніжки. Тому що вони дійсно були цікаві, зручні. Все ж таки повага перед вітчизняним продуктом вже досягла якоїсь певної важливої мети», - каже Пустовіт.
Вона – перша дизайнерка, якій торгівельна мережа взуття два роки тому запропоновувала взяти участь у створенні української марки. І Лілія придумала чобітки – байкерські, але дуже жіночні. Вони пішли на ура. Тоді компанія-виробник запросила до роботи над модним взуттям по-українськи й інших дизайнерів.
«Ця колаборація чим цікава: вона дозволяє дуже широкому споживачу дозволити собі дизайнерські речі з якоюсь ідеєю, але за доступною ціною», - пояснює дизайнер Світлана Бевза.
Раніше вона створювала взуття під свої сукні на модних показах. Тепер милується першою колекцією для мас-маркету. На туфлі і чобітки з гострими носиками не надивитися: хамелеонових кольорів, вони переливаються, немов коштовне каміння. Власне, воно і надихнуло Світлану на створення колекції.
До усього пасують і сумки. До речі, їх до свого взуття зробили всі українські дизайнери. Не дивно, що сумку-трансформер придумав творчий дует дизайнерів Наталія Каменська та Олеся Кононова. Вона, як і колекція їх взуття, - для молодих та енергійних.
Дівчата вже обговорюють ескізи весняної колекції. Обіцяють вразити поєднанням грубих і тонких матеріалів. Потім за ескізами працюватимуть технологи, і творчі розробки підуть у виробничі цехи.
«Це наш вклад в українську моду. Тому що її треба підтримувати і розвивати. Вона здійснила шлях, який в інших країнах проходять століттями. У нас все-таки вже достатньо високий рівень розвитку», - каже маркетинг-директор компанії-виробника Валерія Толочіна.
Українська марка взуття вже ввійшла в п’ятірку найбільш популярних брендів. Придумане з душею взувають із задоволенням.
ICTV
Європейських модниць одягає "провінційне" Закарпаття
10 грудня 2012, 13:42 KARPATNEWS.in.ua — Усі новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України