Замалі знижки недостатньо мотивують, а надто високі - відлякують. Населення найбільше довіряє знижкам у 50%. Середньостатистичного українця найчастіше спокушають зробити покупку того чи іншого товару знижки у розмірі 45-50%, про що свідчать дані опитування, проведеного агентством маркетингових досліджень IVOX Ukraine.
За словами директора компанії Тимофія Замурія, знижка менше 40% вже вважається замалою мотивацією для здійснення покупки. З іншого боку, занадто великі знижки викликають у потенційних клієнтів побоювання. Покупці тут вже бачать або якусь хитрість, або сумніваються у якості акційного товару, пише "Коментарі". "Як показало дослідження, знижка більше 60% відштовхує покупця.
Товар з такою знижкою може сприйматися, як неякісний або не відповідний своїй ціновій категорії", - прокоментував результати опитування фахівець. Як повідомлялось, у поточному році середньостатистичний українець планує витратити на новорічно-різдвяний шопінг близько тисячі грн і купувати переважно одяг та взуття. Багатші громадяни планують витратити близько 2 тисяч грн але вже на персональну електроніку.
МедіаСтар
03 грудня 2012, 18:33 KARPATNEWS.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України