Українці занадто ведуться на торговельні знижки

Населення найбільше довіряє знижкам у 50%.

Замалі знижки недостатньо мотивують, а надто високі - відлякують. Населення найбільше довіряє знижкам у 50%. Середньостатистичного українця найчастіше спокушають зробити покупку того чи іншого товару знижки у розмірі 45-50%, про що свідчать дані опитування, проведеного агентством маркетингових досліджень IVOX Ukraine.

За словами директора компанії Тимофія Замурія, знижка менше 40% вже вважається замалою мотивацією для здійснення покупки. З іншого боку, занадто великі знижки викликають у потенційних клієнтів побоювання. Покупці тут вже бачать або якусь хитрість, або сумніваються у якості акційного товару, пише "Коментарі". "Як показало дослідження, знижка більше 60% відштовхує покупця.

Товар з такою знижкою може сприйматися, як неякісний або не відповідний своїй ціновій категорії", - прокоментував результати опитування фахівець. Як повідомлялось, у поточному році середньостатистичний українець планує витратити на новорічно-різдвяний шопінг близько тисячі грн і купувати переважно одяг та взуття. Багатші громадяни планують витратити близько 2 тисяч грн але вже на персональну електроніку.

МедіаСтар


03 грудня 2012, 18:33
KARPATNEWS.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України

Сподобалась новина? Підтримай KarpatNews натиснувши "Подобається"!

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.