Деякі українські автобани буквально залиті кров'ю…
За статистикою, найбільше людей на дорогах гине у серпні.
Щоліта на Кіровоградському відрізку шляху Київ – Одеса гинуть десятки людей. Цю дорогу до моря інспектори ДАІ називають кривавою. Головна причина ДТП - перевищення швидкості.
Це одна із небагатьох українських доріг, де якість асфальту дає змогу розігнатися. Саме через велику швидкість, впевнені інспектори ДАІ, водії часто не впорються з керуванням. Результат – автомобілі перетворюються на купу заліза. В аваріях на цій дорозі гинуть 70% потерпілих.
Щоб пригальмувати водіїв, пости ДАІ із радарами – через кожні 10 кілометрів. Водії попереджають одне одного, блимаючи фарами, і не тиснуть на газ. І навіть попри це, за добу даішники складають щонайменше 70 протоколів. Це лише ті порушники, які зупинилися на вимогу правоохоронців.
Гонитви з переслідуванням - тут не рідкість. Спочатку порушників намагається зупинити проблисковими маячками екіпаж ДАІ. Якщо і це не діє, трасу перекривають автомобілями.
Після складання протоколу порушникам ще доведеться вислухати 15-хвилинну лекцію з ілюстраціями того, до чого призводить їхня легковажність. На більшість ці кадри справляють враження, але не на всіх.
Хлопці-мажори, помічники депутатів, онуки міністрів – одвічна проблема інспекторів, які працюють на цій дорозі.
"Контингент веде себе зухвало. Погрожує працівникам міліції, пред'являє різного роду посвідчення. Данні посвідчення ми вилучаємо. "Блатних" стараємося не щадити", - стверджує Сергій Лебідь, заступник командира Ульяновського взводу ДАІ.
Не зважає на соціальний статус і статистика смертей на дорозі – швидкість вбиває і пересічних громадян, і високопосадовців. Найкривавішим сезоном даішники називають серпень - на цей місяць припадає пік відпусток.