17 лютого

Вчені виявили в Мексиці гігантське стародавнє місто

Дослідники нарахували у місті понад 40 тисяч фундаментальних будівель.

Вчені за допомогою лазерного сканування виявили в Мексиці древнє місто Ангамуко, розміри якого можна порівняти з Манхеттеном, повідомляє The Guardian.

Знахідка розташовується біля міста Морелія. Місто населяли представники племені Пурепеча, які були давніми сусідами і суперниками ацтеків. Як підкреслюють дослідники, незважаючи на те, що більш відомими є ацтеки, представники Пурепеча були панівним народом, який населяв Мексику на початку XVI століття до прибуття європейців. Столицею стародавньоЇ держави було місто Цинцунцан, розташоване на березі озера Пацкуаро в західній частині сучасної Мексики.

Тепер же дослідники за допомогою лідара встановили, що Ангамуко було в два рази більшим за Цинцунцана, хоча і не настільки густо населеним, площа міста становила 26 квадратних кілометрів. Тисячі років тому місто було вкрито лавою.

"Ми нарахували тут більше 40 000 фундаментів будівель, що можна порівняти з кількістю будівель на острові Манхеттен", — розповів археолог з Університету штату Колорадо Кріс Фішер. На думку дослідників, між 1000 і 1350 роками це місто населяли 100 тисяч осіб. "Це найбільше відоме місто цього періоду в Мексиці", - додав Фішер.

Використання лідара дозволило вченим отримати цікаві дані. Так, виявлено, що у міста було досить незвичайне планування. Піраміди і площі були зосереджені у восьми зонах навколо міста замість традиційного розташування в центрі. Також дослідники отримали зображення високої якості різних міських об'єктів: пірамід, храмів, дорожніх мереж, паркових зон і т. д.

33