У Каннах нагороду «Бронзовий лев» міжнародного фестивалю реклами «Каннські леви» отримала меморіальна кампанія «Українського кризового медіа центру» з нагоди 75-ї річної річниці трагедії у Бабиному Яру. Про це повідомляється на сайті маркетингової агенції MMR, яка брала участь у зазначеній кампанії.
Восени 2016 року спільно з організацією Ukrainian Jewish Encounter український уряд провів концерт в меморіальному парку «Бабин Яр», що включав виставу «Свідок» з метою донести ідею про те, що незважаючи на трагедію, життя перемагає і пам’ять жива.
«Для мене і моєї команди цей Бронзовий Лев – навіть більше, ніж Гран-прі. Тому що для українського рекламного і піар-співтовариства це – прорив. Ми нарешті розірвали замкнене коло, яке багато років не давало нам піднятися вище шорт-листа», – сказав засновник і член правління Українського кризового медіацентру Геннадій Курочка.