Якісні зміни в роботі та 100% державна гарантія на вклади дають результат
Люди довіряють свої кошти Ощадбанку
Лише протягом п’яти тижнів на новий акційний депозит «Писанка» в Ощадбанку люди поклали понад 4 млрд. грн. Це астрономічна сума з огляду на те, в яких реаліях ми живемо. Але не для Ощадбанку – за останній рік банк багато що змінив у своїй роботі.
Найголовніше – змінились пріоритети. Відтепер у центрі уваги державного банку знаходиться клієнт та його інтереси. Для підвищення якості обслуговування починаючи з весни минулого року було відкрито більше 100 сучасних відділень зі зручним зонуванням приміщень, сучасним обладнанням і привітним персоналом. Планується, що до кінця року таких відділень буде близько 300.
Також значно покращилось дистанційне банківське обслуговування. Запрацювала система мобільного та веб-банкінгу «Ощад 24/7». Буквально за рік кількість зареєстрованих користувачів зросла з 94 тис. до 378 тис. Було встановлено більше тисячі інформаційно-платіжних терміналів, через які можна оплатити комунальні рахунки, послуги кабельного телебачення, мобільного зв’язку та ін.
Збільшилась до 5 тис. одиниць мережа власних та партнерських банкоматів, що надає можливість отримувати кошти без комісій у будь-якому куточку України.
Паралельно Ощадбанк почав активно розповідати про свої переваги. В першу чергу про 100% державну гарантію на вклади. Зміст її полягає в тому, що незалежно від суми вкладу держава зобов’язується його повернути в повному обсязі й без будь-яких обмежень. Ця норма законодавчо закріплена і стосується лише Ощадбанку. Але якщо раніше про неї мало говорили, то в умовах закриття багатьох комерційних банків надійність вкладів стає першим критерієм вибору.
В Ощадбанку розуміють, наскільки важливо сьогодні повернути довіру до банківської системи і створити можливість для відновлення української економіки. Від цього безпосередньо залежить наше майбутнє. Що означає відсутність такої довіри? Не буде депозитів – не буде кредитів. А без кредитів марно сподіватись на відкриття нових підприємств, створення нових робочих місць, підвищення доходів людей.
Тому ще однією зміною в Ощадбанку став новий стиль спілкування. Його ключові принципи: замість традиційної комунікації – живе спілкування, замість «силіконової» телереклами – достовірні малобюджетні документальні відеоісторії, замість монологу – виключно діалог.
Такий підхід вже дав результати. На новорічно-різдвяний депозит «Щедрик» жителі України поклали більше 4,5 млрд. грн. Усвідомивши переваги подібних акційних депозитів та 100% державної гарантії, навесні клієнти продовжили співпрацю з Ощадбанком. Після «Щедрика» банк запропонував новий акційний депозит «Писанка», який вже привернув увагу значної кількості вкладників. Важливо те, що до банку йдуть нові клієнти. Порівняно з минулим періодом частка нових вкладників становить 40%.
В Ощадбанку не збираються зупинятись на досягнутому. Депозит «Писанка» діє до кінця травня, тому є всі шанси перевершити попередній рекорд і залучити на цей депозит не менше 6-7 млрд. грн. – діляться планами на майбутнє у фінустанові. Хоча не в рекордах справа. Своєю роботою працівники Ощадбанку намагаються довести, що в нашій країні можливі позитивні зміни. В системі банку майже 5 тис. відділень, 34 тис. працівників. Багато в чому банк є відображенням України. Побудувавши новий сучаснийдержавний банк за кращими європейськими стандартами, ми доведемо, що Україна може претендувати на європейське майбутнє.
Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011р.