Рейтинг споживання новин від Суспільного демонструє зростання, згідно з дослідженням USAID-Internews.

Згідно з результатами опитування, Українське Радіо зайняло лідируючу позицію серед радіостанцій, де слухачі найчастіше отримують новини.

У 2024 році спостерігається збільшення споживання новин на платформах Суспільного Мовлення в порівнянні з попереднім роком. Ці дані наводять результати щорічного всеукраїнського дослідження, проведеного USAID-Internews під назвою "Українські медіа, ставлення та довіра у 2024 році", яке було опубліковано Міжнародною організацією Internews Network.

Зокрема, з 1% до 5% збільшилась кількість українців, які дізнаються інформацію з ютуб-каналу та вайберу Суспільне Новини. А телеграм-канал Суспільне новини, як і минулого року, увійшов до десятки загальнонаціональних телеграм-каналів (зайнявши п'яту позицію), яким користувачі віддають перевагу для отримання новин.

Телеканал Перший піднявся у рейтингу із 5 % до 8%, що, за словами заступниці директорки Internews Network Оксани Майдан, є досить доброю тенденцією. "Адже це єдиний незалежний канал в Україні, який дає об'єктивні й справедливі новини", -- наголосила вона під час презентації результатів опитування. Відвідуваність сайту Суспільне Новини зросла до 4%.

Лідером серед радіостанцій, де слухають новини, стало Українське Радіо. Вражаюче, що його рейтинг піднявся на 18% у порівнянні з минулим роком, з 21% до 39%.

Опитування виявило, що в 2024 році соціальні мережі залишаються головним засобом комунікації та отримання новин. Telegram продовжує займати перші позиції, а також спостерігається зростання популярності YouTube, як у плані загальної взаємодії, так і в аспекті новинного контенту.

Нагадаємо, що 7 листопада Міжнародна організація Internews Network оприлюднила результати щорічного всеукраїнського дослідження USAID-Internews "Українські медіа: ставлення та довіра у 2024 році". Це опитування розглядає ставлення українців до медіа, їхнє споживання різних медійних форматів, рівень медіаграмотності та здатність розпізнавати неправдиві наративи. Ознайомитися з результатами можна за цим посиланням.

Дослідження під назвою "Ставлення та довіра до українських медіа у 2024 році" було проведене компанією InMind за замовленням міжнародної неприбуткової організації Internews Network, яка реалізує "Медійну програму в Україні" з фінансовою підтримкою Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Головною метою цього дослідження є аналіз медійних звичок українців, оцінка їхньої довіри до медіа, а також вивчення рівня вразливості до іноземних інформаційних маніпуляцій та втручань.

У процесі дослідження було опитано 3 000 респондентів, які проживають у містах України з населенням понад 50 000 осіб. Опитування охопило Київську, Вінницьку, Волинську, Дніпропетровську, Житомирську, Закарпатську, Івано-Франківську, Кіровоградську, Львівську, Миколаївську, Одеську, Полтавську, Рівненську, Сумську, Тернопільську, Харківську, Хмельницьку, Черкаську, Чернігівську та Чернівецьку області. Похибка вибірки становить не більше 2,5%. Дослідження включало особисті інтерв'ю, фокус-групи, а також опитування представників різних груп українців, зокрема: жителів малих населених пунктів, розташованих поблизу зон бойових дій; внутрішньо переміщених осіб; військовослужбовців Збройних сил України; українців, які виїхали до Польщі, Німеччини, Чехії, Італії, Іспанії, Литви, Латвії, Естонії, Великої Британії, Ірландії, Нідерландів, Румунії та Болгарії; а також мешканців тимчасово окупованих територій і районів, де ведуться активні бойові дії (Луганська, Донецька, Запорізька й Херсонська області).

Інтерв'ю та фокус-групи були організовані в період з травня по липень 2024 року.

Інші публікації

У тренді

karpatnews

Використання будь-яких матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на karpatnews.in.ua

Інтернет-видання можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео за умови гіперпосилання на karpatnews.in.ua

© Новини Закарпаття, Ужгорода, Мукачева та України на KarpatNews. All Rights Reserved.