21 лютого

Вчені відкрили правду про створення Землі

Нові дослідження земної тверді доводять, що Земля сформувалася значно швидше, ніж вважалося раніше

Вчені з Центру з вивчення утворення зірок і планет Копенгагенського університету і Паризького інституту фізики Землі зробили відкриття, що міняє уявлення про формування планет. Про це пише Кореспондерт з посиланням на журнал Science Advances.

Фахівці провели ізотопні дослідження, які показали, що Земля сформувалася всього за п'ять мільйонів років. Раніше вважалося, що поява протоземлі забрала значно більше часу.
Вчені зазначили, що якщо вік Сонячної системи прийняти за 24 години, то процес формування планети в її звичному вигляді забрав тільки півтори хвилини.
Порівнявши ізотопи заліза із Землі і в різних метеоритах, вчені дізналися, що до земних найближчими є хондрити CI. Ці космічні об'єкти сформовані з первинного космічного пилу.
Таким вивченням вчені підтвердили можливість формування планет шляхом акреції космічного пилу - зліплювання окремих частинок у більші космічні тіла. Раніше вважалося, що планети формувалися в результаті зіткнення великих космічних об'єктів.
Теорія акреції також пояснює появу на Землі води, яка могла також потрапити на поверхню з космічним пилом.

21 лютого 2020, 17:29