28 квітня

Вчені знайшли 200 тисяч різних груп вірусів у світовому океані

Вчені проаналізували світовий океан в 80 різних точках по всій планеті і виявили близько 200 тисяч видів вірусів, пише BBC.

З 2009-го по 2013-й вчені збирали проби з різних точок у світовому океані.

Експерти досліджували більш як 80 точок по всьому світу, від поверхні до глибини в 4 км, і від Північного до Південного полюсів. Більшість зі знайдених вірусів не є небезпечними для людини, але можуть завдати шкоди морським тваринам, зокрема китам і ракоподібним.

Згідно з результатами дослідження, кількість вірусів в океані в 12 разів перевищує попередні оцінки вчених. Незвичайним також стало те, що багато видів вірусів знаходяться в Північному Льодовитому океані. Раніше вважалося, що найбільша кількість вірусів концентрується поблизу екватора.

"Коли ми досліджували гени вірусів у кожній з місцевостей, ми виявили докази генетичної адаптації до різних зон океану", - говорить дослідник з Льовенського католицького університету в Бельгії Енн Грегорі.

За матеріалами: Кореспондент