Рубрика: Суспільство

05 грудня

У системі продажу квитків «Укрзалізниці» стався масштабний збій

foto

В онлайн-системі продажу квитків «Укрзалізниці» вчора стався масштабний збій, у результаті якого багато українців після оплати не отримали на електронну пошту документи на проїзд.

Як повідомляється на офіційній сторінці "Укрзалізниці" в Facebook, в компанії це пояснили великим навантаженням на booking.uz.gov.ua, яка зросла в шість разів після старту продажу квитків на новорічні свята.

"Для забезпечення здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці були накладені певні обмеження. Зараз робота онлайн-системи booking.uz.gov.ua стабілізована", – запевняють у компанії.

Також компанія запевняє, що клієнти, які заплатили до 19.00, угоди яких були підтверджені банком, починають отримувати свої квитки.

У разі непідтвердження угоди банком – кошти повертаються на рахунки.

Якщо ж заявлена операція залишилася без результату – клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією: за телефоном 044 591 19, на електронну адресу booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

Обмеження на кількість підключень до онлайн-систему продажу квитків обіцяють зняти після обробки всіх запитів від клієнтів, які не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14.00 до 20.00.

Компанія приносить вибачення пасажирам за тимчасові незручності.


05 грудня 2018, 8:05
Karpatnews.in.ua — Новини Ужгорода, Мукачева, Закарпаття та України



Схожі новини


В Ужгородському торговельно-економічному коледжі КНТЕУ студенти зняли відеоролики іноземними мовами

На Новий рік і Різдво українці відпочиватимуть кілька днів поспіль

В Ужгороді сталось 6 аварій (Інфографіка)

Ужгородський водоканал інформує про ремонтні роботи

З початку року в Закарпатській області ціни зросли на 11%

їїїїїїїї...

Прокоментуй новину